קורס CRM מקנה את עקרונות השימוש והתפעול במערכת 3.0 4.0 CRM. הקורס שם דגש על כל שלבי העבודה עם מערכת ה- CRM החל משלב האפיון וההגדרות וכלה בשלב הטמעתה. בחלק מהמכללות, הקורס מהווה הכנה לשתי בחינות ההסמכה של חברת מייקרוסופט העולמית Applications Professional Certification ו Customization Certification, המקנים לעוברים אותם תעודה בינלאומית יוקרתית.
הלימודים בקורס CRM מיועדים לכל מי שמעוניין להכיר מערכות ניהול קשרי לקוחות ככלל – ואת מערכת ניהול הלקוחות הפופולארית של מיקרוסופט בפרט. הלימודים בקורס מתאימים במיוחד לעוסקים בתחומי המחשבים (כגון מנתחי מערכות מידע, מתכנתים, מפתחים, מנהלי תשתיות וכו') כמו גם לעוסקים בתחומי הנדסת התעשייה והניהול.
אם אתם מתעניינים בלימודי CRM, אולי תגלו עניין גם בקורס ERP, קורס DBA,
קורס SAP, קורס ניתוח מערכות מידע, קורס ניהול מערכות מידע וכיו"ב.
תנאי הקבלה לקורס CRM כוללים, בדרך כלל, דרישה להשכלה רלוונטית בתחומי המחשבים או
מערכות המידע, ולעיתים אף נדרשים המועמדים להיות בעלי ניסיון מעשי בעבודה בתחום. ידיעת אנגלית ברמה גבוהה מהווה, כמובן, תנאי קבלה נפוץ נוסף. כמו כן, במכללות רבות נדרשים המועמדים לעבור ראיון קבלה אישי, הבודק את מידת התאמתם ללימודים ולעיסוק בתחום.
משך הלימודים בקורס CRM נע, בדרך כלל, בין 90 ל-120 שעות לימוד אקדמיות, אולם יש גם קורסים בסיסיים וקצרים יותר בתחום – הכוללים כ-30 שעות לימוד אקדמיות לערך. מרבית הקורסים בתחום נמשכים בין שלושה חודשים לחצי שנה, בהתאם לסך שעות הלימודים הכולל, מספר מפגשי הלימוד השבועיים (בדרך כלל כוללים הקורסים בתחום פגישה אחת או שתיים בשבוע), ואורכו של כל מפגש לימודים.
אם אתם מתעניינים בלימודים אלו, אך חושבים כי סדר יומכם העמוס והמלא יקשה עליכם להשתלב בקורס, יש לנו חדשות שוודאי תשמחו לשמוע: מכללות ומוסדות לימוד רבים מציעים אפשרות ל
לימודים בשעות הערב ואחר הצהריים, או אף בימי שישי בבוקר, כך שגם אם אתם אנשים עובדים (או עסוקים מכל סיבה אחרת) תוכלו להשתלב בלימודים מרתקים אלו בנוחות יחסית, בשעות והזמנים המתאימים לכם ביותר.
תכנית הלימודים בקורס CRM דואגת להכשיר את בוגריה במיטב הידע, המיומנויות והכלים בתחום, וזאת על ידי שילוב של לימודים עיוניים ותיאורטיים מקיפים ומעמיקים לצד שלל תרגולים והתנסויות מעשיות, כך שהכשרת הבוגרים הינה מן המעלה הראשונה.
לימודי CRM כוללים, לעיתים קרובות, את התכנים והנושאים הבאים: מבוא למערכות מידע ארגוניות, מערכות לניהול קשרי לקוחות, ,Sales Management ,Service Management , Customization & Configuration, CRM כפלטפורמה לקידום מוצרים ועוד שלל נושאי לימוד מרתקים.
בוגרי קורס CRM, אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות הלימודים, יהיו זכאים לתעודת גמר מטעם המוסד בו השלימו את לימודיהם. חלק מהמכללות בתחום אף מכינות את בוגריהן למבחני ההסמכה הבינלאומיים של חברת מיקרוסופט, ובוגרים אשר יעמדו בהצלחה במבחנים אלו, יהיו זכאים לתעודה יוקרתית מטעם חברת מיקרוסופט העולמית.