חשיבותו הרבה של הפרסום, אפשרויות התעסוקה המגוונות בתחום, היצירתיות שדורש התחום, האווירה הדינאמית והתוססות ברוב מקומות העבודה בתחום והסיפוק הרב הנלווה לעבודה זו, הופכים את תחום הפרסום לנחשק למדיי, ורבים מבקשים להשתלב בו.
בעמוד זה תוכלו לקרוא מידע על אפשרויות הלימודים בתחום- הלימודים שיעזרו לכם להשתלב בעבודות בעולם המרתק, התוסס והסוער של הפרסום.
לימודים אלו, הנמשכים, בדרך כלל, חודשים ספורים בלבד, מהווים חוויה מפתחת ומהנה בפני עצמה, אולם הם גם ידאגו להכשיר אתכם במיטב הידע, הכלים והמיומנויות הדרושים על מנת להתברג בעבודות בתחום, ולהתחיל בקריירה מפוארת ונחשקת.
הלימודים בקורס פרסום מיועדים לכל המעוניינים להשתלב בעבודות בתחומי הפרסום והשיווק, כמו גם למעוניינים בהעמקת היכרותם עם התחום לצורך העשרה אישית.
לימודי פרסום מתאימים במיוחד לעובדים בתחומי השיווק והפרסום המעוניינים בקידום מקצועי –
קופירייטרים, תקציבאים, אנשי מכירות וכד', כמו גם לאנשי יחסי ציבור, מעצבים גרפיים ועובדים מתחום התקשורת.
כן מתאימים הלימודים למנהלים ובעלי עסקים פרטיים, המעוניינים להכיר את התחום לצורך ניהול נכון יותר ולצורך יצירת רווחיות רבה יותר מעסקיהם.
ודאי תשמחו לדעת כי חלק ניכר מהקורסים להכשרת פרסומאים פתוחים בפני הקהל הרחב, ואין הם מציבים בפני המעוניינים ללמוד כל תנאי קבלה.
קורסים אחרים בתחום דורשים מהמועמדים להיות בעלי תעודת בגרות (או בוגרי 12 שנות לימוד) ולעיתים אף נדרשים המועמדים לעבור ראיון אישי, כמו גם מבחנים ייעודיים שונים (כמבחן יצירתיות, לדוגמא), הבודקים את מידת התאמתם ללימודים ולעיסוק בתחום.
משך הלימודים בקורס פרסום משתנה בהתאם לעומק ההכשרה הניתנת לתלמידים.
בדרך כלל כוללים לימודי פרסום בין 100 ל-200 שעות לימוד אקדמיות, והם נמשכים בין ארבעה חודשים לשנה, בהתאם למתכונת בה נערכים הלימודים: כמות המפגשים השבועית (בדרך כלל מפגש אחד או שניים לשבוע) ואורכו של כל מפגש (לרב בסביבות ה-4 שעות אקדמיות).
אם אתם רוצים להירשם ללימודים מרתקים אלו, אך חושבים כי עקב סדר יומכם המלא בעבודה ו/ או לימודים לא תוכלו לעשות זאת, יש לנו חדשות טובות עבורכם! חלק ניכר מהקורסים בתחום נלמדים
בשעות אחר הצהריים והערב, כך שגם סטודנטים ואנשים עובדים יכולים ליהנות מהשתלבות בלימודים המרתקים, ללא צורך לפספס ולו יום עבודה או לימודים אחד.
קורס פרסום כולל מגוון נרחב של נושאי לימוד מרתקים, כמו גם שלל תרגולים והתנסויות מעשיות בתחום, הדואגות לצייד את הבוגרים לא רק בידע עיוני ותיאורטי מעודכן, אלא גם בשלל מיומנויות וכלים מעשיים הדרושים לפרסומאי האיכותי.
בד"כ כוללים לימודי פרסום את הנושאים הבאים: מבוא ועקרונות בפרסום, אמצעי התקשורת השונים, כתיבה עיתונאית ו
כתיבה יוצרת, עיתונות, מבוא ועקרונות בפרסום, הגדרת הפרסום, זיהוי קהלי מטרה, המוטיבציה המניעה צרכנים לרכישת מוצרים, שלבים בחשיפה לפרסום, קביעת מטרות ויעדים לתכניות הפרסום , יידוע קהל היעד, שכנוע קהל היעד וטכניקות שכנוע , קביעת המסר הפרסומי, בחירת ערוצי תקשורת, תקשורת בינאישית ותקשורת המונים.
כן כוללים הלימודים את התכנים הבאים: הקצאת תקציבי פרסום, קריאייטיב פרסומי, זהות תאגידית, קביעת תמהיל פרסום, מדידת הצלחת מסע פרסום, רייטינג, מחקרי שוק, קמפיין שיווק וקמפיין פרסום, קידום מכירות, מיצוב, גיבוש אסטרטגיה פרסומית, תכנון עלות שיווקית ושימוש בכלים שונים של פרסום, הכנת סרטון פרסומת, פיתוח חשיבה יצירתית, ועוד מגוון נושאי לימוד מרתקים.
בוגרי קורס פרסום, אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות הלימודים, יהיו זכאים לתעודת גמר מטעם המוסד בו השלימו את לימודיהם.
עם סיום הלימודים בקורס פרסום יוכלו הבוגרים להשתלב במגוון עבודות ותפקידים מרתקים ומאתגרים בעולמות השיווק והפרסום – כאנשי קריאטייב, קופירייטרים, תקציבאים, ארט דירקטורים וכיו"ב.
כן יוכלו הבוגרים להשתמש בידע ובכלים הרבים אותם הם למדו במהלך הקורס, לצורך העלאת הרווחיות של העסק בבעלותם או של הארגון בו הם עובדים.
לסיכום, אם אתם מחפשים עבודה מרתקת ומאתגרת, המשלבת יצירתיות עם פרקטיות, ואפשרות לפיתוח קריירה ענפה, רווחית ומלאת סיפוק – לימודי פרסום מיועדים עבורכם. לימודים אלו יקנו לכם, תוך זמן קצר יחסית (לרוב תוך חודשים ספורים בלבד), את מיטב הידע, המיומנויות והכלים הדרושים על מנת להשתלב במגוון תפקידים בעולמות התוססים והדינאמיים של תחומי השיווק והפרסום.