מכללת רמת-גן – לימודי תעודה והעשרה

קורס לימודי ניהול פרסום ושיווק

קורס לימודי ניהול פרסום ושיווק מטעם מכללת רמת גן, היחידה ללימודי חוץ, מאפשר למשתתפים לילמוד כיצד להכין תוכנית שיווקית, מקנה להם ידע מעשי ודרכי שימוש נכונות באמצעי השיווק והפרסום השונים וחושף אותם להיבטים השונים של המערכת השיווקית.

ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
גולש יקר, לנוחותך: קורסים נוספים

קורס לימודי ניהול פרסום ושיווק - מכללת רמת גן-היחידה ללימודי חוץ:
בימינו התחרות בכל תחום הפכה להיות עצומה. שיווק יכול להיות הגורם המכריע בתחרות זו ויש לו השפעה רבה על אירגונים במישור האסטרטגי, התפעולי ומבחינה כלכלית תחום השיווק הינו תחום דינאמי, תחרותי ויצירתי, אשר מחייב את האנשים העוסקים בו להישאר תמיד עם האצבע על הדופק.תחום השיווק כולל בתוכו מספר פונקציות, ביניהן: יחסי ציבור, פרסום, קידום מכירות, איסוף מידע, שיווק ישיר, ניתוח שוק ועוד. איזון בין הפונקציות השונות והשקעה מותאמת ונכונה בכל אחת מהן בהתאם למטרות הארגון יסייעו להצלחתו. 

קורס לימודי ניהול פרסום ושיווק  - קהל היעד :
קורס ניהול פרסום ושיווק מיועד לסטודנטים הלומדים לקראת תואר B.A המעונינים לשלב התמחות מעשית בשיווק ופרסום, מועמדים המעונינים לעסוק בשיווק ובמכירות וללעובדים בשיווק המעונינים להעמיק את ידיעותיהם בתחום.

קורס לימודי ניהול פרסום ושיווק  - תנאי קבלה :
על המועמדים להיות בעלי תעודת בגרות מלאה ועליהם לעבור ראיון אישי. 
וועדת חריגים תדון במתעניינים ללא בגרות מלאה.

תוכן הקורס -
מבוא לשיווק - הכרת התפיסה השיווקית, תמהיל השיווק - הכרת הכלים השונים, כגון: מדיניות מוצרים, מדיניות מחירים, הפצה, פרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות ומכירה אישית.
התנהגות צרכנים - המבנה הבסיסי של סוגי התנהגות של צרכנים שונים.
מידע שיווקי ומחקרי שוק - עשה ואל תעשה בבניית שאלונים, שיטות דגימה, סוגי שאלות וסוגי שאלונים, שיטות ראיון, תכנון וביצוע של מחקרי שוק תוך שימוש בתוכנת מחשב ייחודית.
תכנון מערכת הפצה - מבנה מערכת ההפצה, בחירת ערוצי הפצה, הפצה עצמאית או באמצעות מפיצים.
שיווק באינטרנט - חיפוש מידע שיווקי באינטרנט, מתחרים, לקוחות וספקים, שיווק באינטרנט: אתרים, חנויות וקניונים וירטואליים, פרסום ויחסי ציבור באינטרנט, הכרת האינטרנט כמדיה פרסומית ושיווקית.
הכנת תכנית שיווקית - איסוף מידע שיווקי, זיהוי וניתוח אסטרטגיות חלופיות, שלבי הכנת תכנית שיווקית, קביעת יעדים והקצאת משאבים, ניתוח המצב הקיים, הגדרת המטרות.
פרסום - מבוא ועקרונות בפרסום, הגדרת הפרסום, מדידת הצלחת מסע פרסום, קמפיין שיווק ופרסום, שלבים בחשיפה לפרסום, קביעת מטרות ויעדים לתכניות הפרסום, תכנון של העלות השיווקית ושימוש בכלים שונים של פרסום, הכנת סרטון פרסומת, רענון הזיכרון לקהל היעד, קביעת המסר הפרסומי, יידוע קהל היעד, שכנוע קהל היעד, בחירת ערוצי תקשורת, תקשורת בינאישית, הקצאת תקציב הפרסום, זיהוי קהלי מטרה, המוטיבציה המניעה צרכנים לרכישת מוצרים, קביעת תמהיל פרסום, תקשורת המונים, החלטה מדיה.
מכירות - הכנת תכנית מכירות, ניהול אנשי מכירות, גיוס, מיון, הדרכה, תגמול ובקרה, אסטרטגיית מכירות ומבנה כוח מכירות, מיומנויות מכירה וניהול מו"מ.
שיווק ישיר וקידום מכירות - כלים לשיווק ישיר: דיוור, טלמרקטינג, קטלוגים, תערוכות, כלי קידום מכירות ללקוחות סופיים ולערוצי חפצה, בניית אסטרטגיית קידום המכירות, בקרת השיווק הישיר וקידום המכירות, מקומו של השיווק בתמהיל השיווק.

משך הקורס -
הלימודים בקורס מקיפים 218 שעות אקדמיות ומתקיימים אחת לשבוע, במשך שני סמסטרים, בין השעות 17:30-21:00. הקורס נפתח בין 3-4 פעמים בשנה.

תעודה - לבוגרי קורס ניהול פרסום ושיווק תוענק תעודת גמר מטעם מכללת ר"ג. 

אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
מכללת רמת-גן – לימודי תעודה והעשרה
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?