מידע כללי
אם צברתם ניסיון בעבודה בעלת אופי אדמיניסטרטיבי, והחלטתם כי הגיע הזמן להתקדם לטופ של העבודות בתחום – קורס ניהול לשכה הוא בדיוק מה שאתם צריכים.
קורס זה נועד להכשיר את בוגריו במיטב הידע העיוני הדרוש למנהל הלשכה האיכותי, כמו גם בשלל כלים ומיומנויות בתחום – החל משיטות ל
ניהול משא ומתן וכלה בדרכים לניהול עובדים.
אז אם גם אתם מעוניינים להשתלב בעבודה מאתגרת ויוקרתית, אשר לעיתים קרובות היא מהווה פתח למשרות בכירות אחרות – בואו ללמוד בקורס ניהול לשכה.
קהל יעד
הלימודים בקורס מזכירות וניהול לשכה מיועדים למעוניינים להשתלב בעבודה בתחום מרתק ויוקרתי זה.
אם אתם מתעניינים בלימודים אלו, אולי תגלו עניין גם ב
קורס מזכירות רפואית, קורס מזכירות משפטים, וקורסים נוספים מתחומי המזכירות והאדמיניסטרציה.
תנאי קבלה
לימודי ניהול לשכה מיועדים, בדרך כלל, למועמדים בעלי ניסיון בעבודה בתחום –
מזכירות בכירות, עוזרי מנכ"ל, אנשי אדמיניסטרציה עתירי ניסיון ומנהלי לשכה החסרים הכשרה עיונית בתחום.
לעיתים דורשים מוסדות הלימוד מהמועמדים להיות בוגרי 12 שנות לימוד, ולעיתים קרובות אף נדרשים המועמדים לעבור ראיון קבלה, הבודק את התאמתם ללימודים ולתפקיד. כמו כן, חלק מהמכללות מוסדות הלימוד דורשים מהמועמדים להיות בעלי ידע באנגלית ובעבודה עם מחשב.
משך לימודים
משך הלימודים בקורס מנהלי לשכה כולל, בדרך כלל, בין 100 ל-240 שעות אקדמיות.
אם אתם מתעניינים בלימודי ניהול לשכה, ודאי תשמחו לדעת כי מרבית המוסדות והמכללות בתחום מקיימים מסלולי לימוד
בשעות אחר הצהריים והערב, כך שגם אנשים עובדים יכולים להשתלב בלימודים בזמנם הפנוי, וליהנות מההכשרה היסודית והמקיפה שמציעים קורסים אלו.
נושאי לימודים
לימודי מזכירות וניהול לשכה כוללים, בד"כ, את הנושאים הבאים: המשרד בעידן המודרני, עקרונות בארגון וניהול, תכתובות מנהליות, ניהול זמן, התמודדות עם לחץ, עבודת צוות, תהליכי קבלת ההחלטות, תקשורת בין- אישית ותקשורת ארגונית, אסרטיביות, שיווק ו
יחסי ציבור, דיני עבודה, יחסי עבודה, הכרת המשרד הממוחשב ועבודה עם כל התוכנות הרלוונטיות, גישות עדכניות בניהול, איתור מידע באינטרנט, ניהול משא ומתן, ניהול תשלומים, ועוד מגוון נרחב של נושאי לימוד מרתקים.
תעודה
בוגרי קורס ניהול לשכה, העומדים בהצלחה בכל דרישות הלימודים, זכאים לקבל תעודת גמר מטעם המוסד בו הם השלימו את לימודיהם.
חלק מהמכללות מוסדות הלימוד אף מעניקים לבוגריהם תעודות המוכרות על ידיי משרד התמ"ת ו/ או משרד החינוך.
סיכום
לסיכום, אם צברתם ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית וברצונכם להזניק את הקריירה שלכם לכיוונים חדשים – קורס מזכירות וניהול לשכה יכול להיות בדיוק מה שאתם צריכים.
קורס זה יקנה לכם את מיטב הידע, המיומנויות והכלים הדרושים למנהל הלשכה המקצועי והאיכותי, כך שתוכלו להשתלב בקלות ומהירות יחסיים בשלל העבודות בתחום. אז בואו ללמוד בקורס ניהול לשכה ומזכירות – ותיהנו מעבודה בטופ של עולם האדמיניסטרציה.