המוקד הטלפוני הוא "מרכז העצבים" של ארגונים ועסקים רבים – אם תיכנסו לחדר המוקד תגלו עולם סוער ושוקק, מלא רעש, צלצולים וחיוניות. לרוב, מדובר בחדר גדול, בו יושבים אנשים רבים ועוסקים בהוצאת שיחות ובמענה שוטף לשיחות נכנסות. המוקד הטלפוני יכול לתרום רבות לרווחיות העסק, הן בהגדלת המכירות וקהל הלקוחות, והן בשימור הלקוחות הקיימים, באמצעות מתן מענה ופתרונות לשאלותיהם.
חשיבות המוקד הטלפוני הולכת וגוברת בשנים האחרונות, שכן עקב התחרות הגוברת בשוק, בתי עסק רבים אינם יכולים להרשות לעצמם לוותר על החזקת מוקד, ש
יספק מענה ללקוחות ויגדיל את מכירות הארגון.
אולם, ניהולו של מוקד טלפוני, העובד במלוא המרץ ותורם רבות לרווחיות הארגון, אינה משימה פשוטה כלל וכלל – שכן, מנהל המוקד נדרש להיות אחראי על עובדים רבים (אשר פעמים רבות הם עובדים זמניים) וכן עליו לדאוג כי עובדיו יודעים כיצד להתנהל מול הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים במקצועיות.
אם גם אתם מעוניינים בידע, כלים ומיומנויות שיעזרו לכם לנצל את כל פוטנציאל הרווח האדיר הטמון במוקד הטלפוני, תוכלו להירשם לקורס ניהול מוקד טלפוני, אשר יכשיר אתכם בכל הדרוש לניהול אופטימלי של המוקד, שיוביל את הארגון בדרכי ההצלחה. בעמוד זה תמצאו פרטים רבים אודות הלימודים בקורס ניהול מוקד טלפוני.
הלימודים בקורס ניהול טלמרקטינג מיועדים לקהלי יעד רבים – לעובדי מוקד (טלפנים וטלפניות) בעלי ניסיון מעשי המעוניינים להתקדם לתפקידי ניהול, ל
מנהלי שיווק הנדרשים לפקח על עבודת המוקד, למנהלי שירות לקוחות, לאנשי מכירות ומנהלי מכירות המעוניינים לקבל כלים בתחום, ולבעלי עסקים עצמאיים המעוניינים בידע רב שיעזור להם להגדיל את הכנסתם מתפעול המוקד.
בעוד בחלק ממסלולי הלימוד לניהול מוקד טלפוני אין תנאי קבלה כלל, והציבור הרחב מוזמן להצטרף ללימודים בהם, קורסים אחרים בתחום דורשים מהמועמדים היכרות או ניסיון מעשי עם עבודת המוקד הטלפוני.
כמו כן, לעיתים נדרשים המועמדים להיות בוגרי 12 שנות לימוד (תעודת בגרות מלאה או תואר אקדמי מהווים, כמובן, יתרון בקבלה ללימודים), וחלק מהמכללות בתחום אף מקיימות ראיונות קבלה במטרה לבדוק את מידת התאמת המועמד ללימודי התחום ולעיסוק בו.
רוב רובם של הקורסים בתחום ניהול המוקד הטלפוני כוללים כתשעה – עשרה מפגשים, והם נמשכים בין חודש לשלושה חודשים (כתלות בכמות המפגשים השבועית).
אם ברצונכם להירשם ללימודים אלו, אך אתם חוששים כי סדר יומכם, המלא בעבודה או לימודים, יקשה עליכם לעשות זאת, יש לנו חדשות טובות בשבילכם! חלק ניכר ממוסדות הלימוד והמכללות בתחום מציעים
קורסים בשעות הערב ואחר הצהריים, כך שגם אנשים עובדים וסטודנטים יכולים להשתלב בלימודים בזמן הנוח להם ביותר, וליהנות מהכשרה איכותית לניהול אופטימלי של המוקד הטלפוני.
קורס ניהול מוקד טלפוני כולל מגוון עשיר של נושאי לימוד עיוניים ותיאורטיים מרתקים, לצד שלל התנסויות חווייתיות, דוגמת השתתפות בסימולציות.
בד"כ כוללים לימודי ניהול מוקד טלפוני את התכנים הבאים: עקרונות ב
ניהול ומיומנויות ניהול, הנעת עובדים, תפעול המוקד הטלפוני, חזון ויעדים לפעילות המוקד, היכרות עם הציוד הרלוונטי, מילוי דו"חות, יחסים בין- אישיים, טכניקות לשיחות נכנסות ולשיחות מכירה יוצאות, טיפול בהתנגדויות של לקוחות, איתור צרכי הלקוח, משיחת שירות לשיחת מכירה, ועוד מגוון נרחב של נושאי לימוד מרתקים, אשר יכשירו אתכם בכל הידע, הכלים והמיומנויות לניהול המוקד הטלפוני.
בוגרי קורס ניהול מוקד טלפוני, אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות הלימודים, יהיו זכאים לקבל תעודה המעידה על סיום לימודיהם, מטעם המכללה או מוסד הלימודים הרלוונטי.
בוגרי קורס ניהול טלמרקטינג יוכלו, כמובן, להשתלב בעבודות ניהול מוקד טלפוני בארגונים עסקיים וציבוריים כאחד – החל ממשרדי הממשלה, דרך חברות ענק מובילות במשק (כחברות אשראי, חברות ביטוח, חברות סלולר ועוד), וכלה בניהול מוקדים טלפוניים בעסקים קטנים ובינוניים שונים.
הבוגרים יוכלו לשמש כמנהלי מוקד טלפוני הן במוקדים העוסקים בהוצאת שיחות, הן באלו המתרכזים במענה לשיחות נכנסות, והן במוקדים משולבים.
לסיכום, אם אתם מעוניינים להשתלב בעבודה מרתקת ומאתגרת, בה תהיו אחראיים על ניהולו של "מרכז העצבים" של הארגון, הלא הוא המוקד הטלפוני – קורס ניהול מוקד טלפוני מיועד בדיוק עבורכם!
קורס זה יקנה לכם את כל הידע, הכלים והמיומנויות הדרושים למנהל המקצועי והאיכותי, אשר יוכל לתרום רבות להגדלת הרווחים של הארגון, דרך ניהול נכון של המוקד.