מחלקת שירות הלקוחות, כשמה כן היא – אחראית על מתן השירות והתמיכה ללקוחות החברה, בשאיפה לשמר את הלקוחות הפונים, לדאוג למילוי בקשותיהם על הצד הטוב ביותר, ולספק להם מענה איכותי ומהיר.
כיוון שלקוחות רבים מייחסים חשיבות רבה ומכרעת לאופן הטיפול בבקשותיהם ובתלונותיהם, ואם הם לא זכו למענה הראוי (לדעתם) הם ימהרו לעזוב את החברה, ואף להכפישה באוזני קרוביהם (או לעיני הציבור כולו ברשתות החברתיות) יש חשיבות רבה לאופן הניהול וההתנהלות של מחלקת שירות הלקוחות.
למעשה, פעמים רבות מה שמבדיל בין חברה אחת למתחרה שלה הוא טיב השירות ללקוח – אם ניקח, לדוגמא, את חברות הסלולר, נגלה כי חלק גדול מהשחקניות המרכזיות בתחום מציעות תכניות תשלום דומות למדי, ומספקות שירותים זהים ללקוחות.
אולם, טיב שירות הלקוחות בחברה משתנה בין אחת לרעותה (כמו גם המיתוג אותו בחרה כל חברה) והרבה פעמים הלקוחות יעדיפו את החברה בה עונים להם מהר לטלפון ובה בקשותיהם זוכות לאוזן קשבת ולטיפול מהיר, על פני חברות מתחרות בהן לא זוכים הלקוחות לשירות איכותי.
שירות לקוחות טוב יכול, אם כן, לא רק לתרום לשימור הלקוחות הקיימים, אלא גם להגדלת הלקוחות החדשים.
כדיי לנהל מחלקת שירות לקוחות טובה, דרושה הבנה מעמיקה בתחום, כמו גם שלל מיומנויות וכלים ייחודיים, אותם תוכלו לרכוש במהירות יחסית בקורס קצר, בן שבועות ספורים, הנועד בדיוק לשם כך – קורס ניהול שירות לקוחות.
קורס זה מציע לכם הזדמנות פז ללמוד מהמומחים הגדולים והמנוסים ביותר בתחום את כל הסודות לניהולו האופטימלי של מערך שירות הלקוחות. בעמוד זה תוכלו למצוא שלל פרטים ומידע אודות הלימודים בקורס מנהלי שירות לקוחות.
הלימודים בקורס ניהול שירות לקוחות מיועדים למעוניינים להתמקצע בתחום חשוב זה, והם מתאימים במיוחד לעובדי מחלקות שירות הלקוחות המעוניינים להתקדם בסולם הדרגות המקצועי, כמו גם לעובדי מחלקות ה
שיווק, לאנשי מכירות, לבעלי עסקים ולמנהלים המעוניינים להתמחות בתחום זה ולהעמיק ידיעותיהם בו.
אם אתם מתעניינים בדרכים נוספות לשיפור רווחיות העסק שלכם ולניהולו הנכון - ודאי תמצאו עניין בקורס ניהול עסקי.
בעוד לחלק מהקורסים לניהול שירות לקוחות אין כלל תנאי קבלה, הקבלה לקורסים אחרים מותנית בניסיון מעשי בעבודה ניהולית או בעבודה במוקדי שירות הלקוחות.
כמו כן, חלק מהמכללות מקיימות ראיונות אישיים, הבודקים את מידת התאמת המועמד ללימודים ולעיסוק בתחום. לעיתים אף נדרשים המועמדים להיות בוגרי 12 שנות לימוד (או בעלי
תעודת בגרות) על מנת שיוכלו להתקבל ללימודים בקורס.
משך הלימודים בקורס ניהול שירות לקוחות משתנה בהתאם להיקפו ועומקו של הקורס. אולם, על אף הבדלים אלו, כדאי לדעת כי בדרך כלל מדובר בקורס קצר יחסית, הכולל בין חמישה לשניים עשר מפגשים (בין 20 ל-60 שעות לימוד אקדמיות), הנערך, לרוב, במתכונת של מפגש אחד או שניים לשבוע.
אם אתם מעוניינים להירשם ללימודי ניהול שירות לקוחות, אך חוששים כי עקב סדר יומכם העמוס ומלא העבודה יקשה לא תוכלו למצוא זמן לכך, יש לנו חדשות טובות עבורכם! חלק ניכר מהמכללות בתחום מציעות
קורסים בשעות אחר הצהריים והערב, כך שגם אנשים עובדים יכולים להשתלב בלימודים, בזמן הפנוי והנוח להם ביותר.
נושאי הלימודים בקורס ניהול שירות לקוחות הם רבים ומרתקים, ובדרך כלל מתלווים אל נושאי הלימוד העיוניים והתיאורטיים, שלל תרגולים יישומיים ומעשיים, כגון השתתפות בסימולציות המדמות מצבי אמת בעבודה, כך שהכשרת הבוגרים הינה לעילא ועילא.
לימודי ניהול שירות לקוחות כוללים, בד"כ, את הנושאים הבאים: תפקיד מנהל השרות, חשיבות שירות הלקוחות בארגון, ניהול תהליכי שרות, בניית אסטרטגיית שרות ויישומה, ניהול ביצועים בשרות, ניהול מערך השרות בארגון, דילמות ואתגרים של מנהל השרות, מדידת עובדי המחלקה, ביצוע וניהול סקרי שביעות רצון, תגמול בשרות, טיפול בלקוחות קשים ותלונות לקוח, התמודדות עם משברים, סגנונות תקשורת עם לקוחות שונים, שימוש בשירות הלקוחות להגדלת ה
מכירות, ועוד.
בוגרי קורס מנהלי שירות לקוחות, אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות הלימודים, יהיו זכאים לתעודת גמר מטעם המוסד בו השלימו את לימודיהם.
לסיכום, אם גם אתם מודעים לחשיבותה הגדולה של מחלקת שירות הלקוחות ויכולתה להשפיע על רווחיות הארגון, תוך הגדלת קהל הלקוחות ושימור הלקוחות הקיימים – למה שלא תבואו ללמוד את כל הדרכים לניהולה הנכון והמיטבי של מחלקת השירות הלקוחות?
לימודים בקורס ניהול שירות לקוחות יקנו לכם את מיטב הידע, הכלים והמיומנויות הדרושים לניהול אופטימלי של מחלקה חשובה זו, כך שתוכלו להשתלב בשלל התפקידים בתחום, ולהתקדם במהירות לתפקידי הניהול.