תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים

קורס ניהול שיווק ופרסום

בית הספר למנהלים ולפיננסים - תפנית מציע קורס איכותי לניהול, שיווק ופירסום. כיום, ניהול של פירמה בארץ דורש ידע נרחב, תיאורטי ומעשי בשילוב עם יכולת אישית גבוהה המאפשרת תכנון אסטרטגי של מהלכים ותכניות שיווקיות, ניהולן ובקרתן. במהלך קורס ניהול, שיווק ופרסום ירכשו המשתתפים את כל הנדרש להם בכדי לעמוד מול אתגרי התפקיד - ידע, טכניקות ואסטרטגיות בפרסום ומכירות לצד דגש מיוחד על דרכי יישום והתנסות אישית. 
הקורס מתקיים בשלוחת תפנית במרכז ומיועד לגילאי 18 ומעלה בעלי 12 שנות לימוד לפחות
קורס ניהול שיווק ופרסום בתפנית מוכר לנקודות זכות באו"פ ופיקדון; הקורס אינו מוכר לצרכי גמול השתלמות
הלימודים מתקיימים בשעות אחר הצהריים / ערב בלבד

ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
גולש יקר, לנוחותך: קורסים נוספים

קורס ניהול, שיווק ופרסום - תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים:
מטרות הקורס -
הקניית ידע, טכניקות ואסטרטגיות בצד מודלים וכלים יישומיים בתחומי השיווק, פרסום ומכירות; חשיפת המשתתפים לטכניקות ולמיומנויות מקצועיות, מהמתקדמות ביותר בתחום השיווק, לצורך שיפור ביצועיהם בשטח.

קהל היעד -
הקורס מיועד הן לאנשי שיווק בפועל, העוסקים בניהול השיווק, הפרסום והמכירות והן לאנשים המיועדים לתפקידים אלו, ומעוניינים לרכוש ידע מקצועי וכלים יישומיים להצלחה בעבודתם המאתגרת והתחרותית לפני כניסתם לתפקיד.

תנאי קבלה - על המועמדים להיות בעלי 12 שנות לימוד וכן לעבור ראיון אישי.

תוכן הקורס -
תכנית הלימודים כוללת ארבע מודולות שתילמדנה במשולב לאורך הקורס:
1. פיתוח עסקי ותכנון אסטרטגי מכוּון־שוק
- יזמות, הקמת העסק הקטן, פיתוח עסקי
- אסטרטגיה עסקית תחרותית בסביבה תחרותית דינמית
- החלטות פילוח, בידול, מיצוב
- מחקר שוק ומודיעין עסקי
2. כלים בניהול השיווק והתקשורת השיווקית
- מהות השיווק ותפיסות שיווקיות מרכזיות, מושגי יסוד בשיווק תחרותי
- התנהגות צרכנים, ניהול קשרי לקוחות וניהול חוויית לקוח
- תמהיל השיווק: מדיניות מוצרים, מותגים ושירותים, מדיניות מחירים, מדיניות הפצה וערוצי שיווק
- מדיניות פרסום ותקשורת שיווקית
- יחסי ציבור וטיפול בתקשורת משברית
- ניהול מוכרים ומכירות
- שיווק לעסקים - B2B
- שיווק חברתי
3. שיווק באמצעות מדיות חדשות
- שיווק ומכירות בעולם האינטרנט
- קידום העסק באמצעות המדיות החברתיות: Facebook, TheMarker Cafe, LinkedIn ועוד
- קידום העסק באמצעות חדשנות טכנולוגית
- הכרת כלי Google, כולל: Google Analytics, Google AdWords, Google keyword tool ועוד
- מסחר אלקטרוני, כולל שלבים בהקמת חנות באינטרנט, ניהול החנות, קידום החנות וניתוח ביצועים
4. מיומנויות ניהול
- תיאוריות ניהול, סגנונות ניהול ומנהיגות
- ניהול משא ומתן עסקי
- ניהול עובדים: עבודת צוות, פתרון קונפליקטים וגישור, הנעת עובדים ופיתוח מוטיבציה, תהליכי הערכה בארגון ושיחת משוב
- מיומנויות ניהול: מיומנויות בתקשורת בין־אישית, קבלת החלטות בתנאי אי־ודאות, פרזנטציה והצגה אפקטיבית, תדמית ושיווק עצמי

שיטת הלימוד - קורס ניהול השיווק והפרסום כולל הרצאות פרונטליות, דיונים, משחקי תפקידים, ניתוח אירועים, הרצאות אורח, סדנות מעשיות וצפייה בסרטים.

קורס מתוקשב - הלימוד בקורס מלווה באתר קורס (סגור), ובו חומרי הרחבה והעשרה רבים, ביניהם מאמרים מכתבי העת המובילים בתחום, כתבות מהעיתונות המקצועית, קישור לאתרים מקצועיים מומלצים ועוד.

משך הקורס - הקורס נלמד בהיקף של 200 שעות לימוד אקדמיות הכוללות כ-20 שעות פרויקט גמר.

תעודות והסמכה -
לבוגרי הקורס אשר עמדו בדרישות יוענקו עד 6 נקודות זכות במדעי החברה להמשך לימודים לקראת תואר בוגר של האוניברסיטה הפתוחה, בכפוף לנוהלי האוניברסיטה הפתוחה.

אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?