מכללת ספיר

תואר ראשון בשיווק טכנולוגי

מכללת ספיר הינה מכללה אקדמית ציבורית גדולה ומובילה המוכרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה, המציעה לימודי תואר ראשון ייחודי בשיווק טכנולוגי.

כל מסלולי הלימוד האקדמיים של מכללת ספיר בשכר לימוד אוניברסיטאי!!
**שנת לימודים אקדמית ראשונה חינם למשוחררי צה"ל ושרות לאומי משנת 2010 בהתאם לחוק קליטת חיילים משוחררים.

ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
גולש יקר, לנוחותך: קורסים נוספים

שיווק טכנולוגי - המכללה האקדמית ספיר
מגר השיווק הטכנולוגי מתאפיין במספר תכונות, ובהן מחזור חיים ייחודי של מחזור טכנולוגי, וכן מערכת שירותים נרחבת אשר סובבת את המוצר הטכנולוגי בתהליך הפיתוח, הקליטה, היישום והתחזוקה. לימודי תואר ראשון בשיווק טכנולוגי מסייעים לפתח חשיבה חדשנית ויצירתית, תוך הקניית ידע נרחב במוצרים ובפתרונות הטכנולוגיים המיועדים לשוק המקומי והגלובאלי כאחד.

שיווק טכנולוגי - לימודי תואר ראשון
המכללה האקדמית ספיר פיתחה תוכנית לימודים מקיפה ונרחבת, אשר מציידת את הסטודנטים במיומנויות שיווק טכנולוגיות מתקדמות הנחוצות בשוק העבודה. מוקד נוסף של לימודי שיווק טכנולוגי לתואר ראשון הוא פיתוח של יכולת אנליטית בניתוח שווקים, תוך שימוש בסימולציות מתקדמות, על מנת לתרגל קבלת החלטות בעולם טכנולוגי.

שיווק טכנולוגי - מתכונת הלימודים
משך הלימודים הוא שלוש שנים, במתכונת של שני סמסטרים בשנה בימים רביעי עד שישי.

שיווק טכנולוגי - נושאי הלימוד
התכנים הלימודיים הנסקרים במהלך לימודי שיווק טכנולוגי הינם מרתקים ונרחבים במיוחד, וכוללים תכנים עדכניים ומגוונים. נושאים דוגמת ניהול פיננסי, שיווק ירוק, יזמות טכנולוגית, כתיבה מדעית, תקשורת שיווקית, אלגברה ליניארית, ניהול פרויקטים בסביבה טכנולוגית, ניהול קשרי לקוחות, שיווק בינלאומי, חקר שווקים, פסיכולוגיה והתנהגות ארגונית, כלכלה טכנולוגיה וניהול ידע ומודיעין עסקי הם רק חלק מהנושאים של לימודי תואר ראשון בשיווק טכנולוגי.

שיווק טכנולוגי - פרויקט גמר
חלק בלתי נפרד של לימודי שיווק טכנולוגי לתואר ראשון במכללה האקדמית ספיר הוא פרויקט גמר, אשר מהווה ביטוי מעשי לחומר התיאורטי אשר נלמד לאורך השנים. הפרויקטים מבוצעים בחברות עסקיות, תוך התמקדות בתחום הטכנולוגיות העסקיות, ובדגש על חברות אשר בהן עיקר הפעילות מבוצע בחו"ל.

שיווק טכנולוגי - תנאי קבלה
דרישות הסף של לימודי שיווק טכנולוגי כוללות תעודת בגרות מלאה בציון ממוצע 80 ומעלה, 4 יח"ל באנגלית בציון 56 ומעלה, 4 יח"ל במתמטיקה בציון 65 ומעלה. חשוב לציין כי מועמדים אשר אינם עומדים בתנאי הקבלה יכולים לפנות למחלקה, ותישקל אפשרות של קבלה על תנאי במקרים מיוחדים.

שיווק טכנולוגי - תעודת גמר
לאחר סיום הלימודים ועמידה בכל הדרישות האקדמיות בהצלחה, הבוגרים זכאים לתעודת תואר ראשון B.A. בשיווק טכנולוגי מטעם המכללה האקדמית ספיר.

אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
מכללת ספיר
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?