חשיפה - בית הספר לאמנויות התקשורת הטלויזיה והמולטימדיה

ניהול הפרסום ופיתוח מותגים

העולם שלנו הופך להיות שיווקי יותר ויותר, המדיה תופסת מקום נכבד בקידום מוצרים וחברות ויחד עם זאת גם הצרכנים הופכים בררנים יותר ומלאכת החיזור אחריהם דורשת, היום יותר מתמיד, מקצוענות וידע. תחום הפרסום והשיווק הפך להיות מקצוע שיש ללמוד ולהתמקצע בו כחלק מתהליך קבלה למשרות נחשקות בתחומי השיווק והפרסום. ביה"ס חשיפה מציע מסלול ניהול הפרסום ופיתוח מותגים ובו מגוון קורסים בנושא קידום מכירות ושיווק.

ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
גולש יקר, לנוחותך: קורסים נוספים

קורסים במסלול ניהול הפרסום ופיתוח מותגים - חשיפה - בית הספר לאמנויות התקשורת הטלויזיה והמולטימדיה:
מטרת המסלול -
מסלול ניהול הפרסום ופיתוח מותגים חושף את המשתתפים אל המגמות החדשות והתפיסות המתקדמות, כמו גם רזי מקצועות הפרסום והשיווק, וזאת תוך חשיפה לידע מקצועי, עדכני ומקיף בתחום. המשתתפים במסלול ירכשו דרכים וגישות יצירתיות אשר יסייעו להם להתמודד עם המגמות, השינויים והטכנולוגיות החדשות בתחום הפרסום והשיווק המתחדשים בקצב מהיר. במהלך המסלול יושם דגש על פיתוח יכולת מעשית ויישום במציאת של רעיון אחד, מקורי, מבריק, חכם ויוצא דופן המניע קמפיין פרסומי וחוצה מדיה וגבולות.

הקורסים הנלמדים במסלול -
קורס יסודות השיווק - תהליך קבלת החלטות על-ידי הצרכן; מבוא ומושגים באסטרטגיה; ערוצי הפצה ושיווק; פילוח שוק; שיטות תמחור; תקשורת ופרסום; שימוש בטכנולוגיות מידע
כתיבה פרסומית וקופירייטינג - יצירת קמפיין מנצח; הבריף ככלי עבודה אסטרטגי; מקומו של הקופירייטינג בעולם הפרסום; פיתוח החשיבה היצירתית; כתיבת תסריטים לסוגי המדיה השונים; לימוד טכניקות לכתיבה אפקטיבית; סדנת פרזנטציה - דרכי התמודדות עם ביקורת בעבודה; בניית קמפיין פוליטי.
קורס יסודות הקריאטיב - סוגי רעיונות; סגנונות קריאטיביים; דרכי יצירה שונות; מהו רעיון מבריק; עבודת הרעיונאים/יוצרים; ניתוח מסעות פרסום מהפן הקריאטיבי; אינטרנט; התאמת הקריאטיב לאמצעי המדיה השונים: עיתונאות, שילוט חוצות, טלוויזיה, רדיו, מדיה אינטראקטיבית; ייחודיות המדיה; קריאטיב ברשת
קורס דוברות ויחסי ציבור - עבודה מול מדיה; כתיבת קומוניקט; הסברה פנים-ארגונית; תפקידם של יחצ"נים; קשר עיתונאי - יחצ"ן; ניהול משברים; תקציבים; אתיקה ואינטרסים; הפקת אירועים מיוחדים ומסיבות עיתונאים; תפקידי הדוברים; הסברה חוץ-ארגונית
קורס ניהול ופיתוח מותגים - ניהול מותג וקווי מוצרים; חשיבות המותג; מותג פרטי; מרכיבי המותג; תפיסות המותג אצל צרכנים; ערכי המותג; מתיחת מותג; תדמית מותג ופיתוח אסטרטגיות; המותג כנכס; מדרג מותגים
קורס אסטרטגיה פרסומית - הבריף; מבנה העבודה ותהליכי העבודה במשרד פרסום; מאפייני השוק; חשיבה יצירתית בפרסום; שיטות מחקר; תכנון אסטרטגי; תכנון מחקרים ואיסוף מידע; פרסום למגזרים; מודלים לניתוח שוק; קריאטיב פלנינג; תקשורת רב-ערוצית
סדנא בפרסום אינטראקטיבי ותוכן שיווקי - המגמות החדשות בעולם; יחסי ציבור ב"עידן הוויראלי"; כלים ומגמות עדכניות בפרסום באינטרנט; פילוח קהלים; שיווק; פרסום וקידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט; אפיון מוצרי מדיה חדשה ועיצוב מוצר אינטרנטי; קד"מ - מלחמת גרילה; הבלוגים והרשתות החברתיות בעידן של שיווק ופרסום קהילתי; תוכן שיווקי בטלוויזיה, באינטרנט ובסלולר; מה מסתתר מאחורי הקמפיינים המוצלחים בעולם; יזמות תוכן בידורי ברשת; שיווק תוכן סלולרי; ועוד 
הכנת פרויקט גמר - מיתוג וניהול קמפיין - על המשתתפים לבחור מוצר/חברה ולמתג אותו בבריף שיכתבו, תוך התייחסות לקהלי יעד, מטרות ואסטרטגיה של מיתוג, תכנון קמפיין למוצר/חברה באמצעי המדיה השונים, תכנון המדיה, סוגי החשיפה למדיה, ניהול תקציב, פיתוח קריאטיב וכתיבת הקופי.

בכל אחד מהקורסים יתקיימו 13 מפגשים, ובנוסף להם יתקיימו שעות תרגול ושעות פרויקט מסכם (או בחינה).

משך המסלול - הלימודים במסלול יתקיימו פעמיים בשבוע בשעות הערב, לאורך שני סמסטרים.
חשוב לציין שניתן לשלב את הלימודים עם לימודי תואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה.

אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
חשיפה - בית הספר לאמנויות התקשורת הטלויזיה והמולטימדיה
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?