קורס ניהול ארגונים למצויינות בשירות שם דגש על שירות לקוחות כאבן הבסיס לתפקודם התקין והיעיל של חברות וארגונים ועל תפקידו של המנהל בהשגת מצויינות זו.
שימו לב: הלימודים מתקיימים באור יהודה!
הקורס שם לו למטרה להקנות למנהלים בחברות וארגונים כלים מעשיים לניהול עובדים למצויינות בתחום השירות . הקורס מציג דוגמאות מחברות המצטיינות בשירות בארץ ובעולם ומנתח את תפקודן של חברות ישראליות.
קהל היעד: הקורס מיועד למנהלים , מנהלי מוקדי שירות , מנהלי משאבי אנוש , ואנשי שיווק המעוניינים לשפר את תחום שירות הלקוחות בחברתם.
בין תכני הלימוד: ייחודיות השירות, בנית ארגון ממוקד שירות, תרבות של שירות, חשיבות הלקוחות, ניהול משאבי-אנוש, טכנולוגיה לשירות, הבנת הקשר בין שירות איכותי וריווחי החברה , האצלת סמכויות ועוד.
משך הלימודים בקורס: הקורס נפרש על פני 2 מפגשים בני 7 שעות כל אחד, המתקיימים בשעות הבוקר.