היחידה ללימודי חוץ של הקריה האקדמית אונו

ניהול ארגונים למצוינות בשירות

קורס ניהול ארגונים למצויינות בשירות שם דגש על שירות לקוחות כאבן הבסיס לתפקודם התקין והיעיל של חברות וארגונים ועל תפקידו של המנהל בהשגת מצויינות זו.
שימו לב: הלימודים מתקיימים באור יהודה!

ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
גולש יקר, לנוחותך: קורסים נוספים

הקורס שם לו למטרה להקנות למנהלים בחברות וארגונים כלים מעשיים לניהול עובדים למצויינות בתחום השירות . הקורס מציג דוגמאות מחברות המצטיינות בשירות בארץ ובעולם ומנתח את תפקודן של חברות ישראליות.

קהל היעד:  הקורס מיועד למנהלים , מנהלי מוקדי שירות , מנהלי משאבי אנוש , ואנשי שיווק המעוניינים לשפר את תחום שירות הלקוחות בחברתם.

בין תכני הלימוד: ייחודיות השירות, בנית ארגון ממוקד שירות, תרבות של שירות, חשיבות הלקוחות, ניהול משאבי-אנוש, טכנולוגיה לשירות, הבנת הקשר בין שירות איכותי וריווחי החברה , האצלת סמכויות ועוד.

משך הלימודים בקורס: הקורס נפרש על פני 2 מפגשים בני 7 שעות כל אחד, המתקיימים בשעות הבוקר.

אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
היחידה ללימודי חוץ של הקריה האקדמית אונו
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?