עזריאלי והטכניון - לימודי המשך

סדנאות יזמות טכנולוגית

עזריאלי והטכניון - לימודי המשך מציעות מגוון סדנאות יזמות טכנולוגית.
ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
גולש יקר, לנוחותך: קורסים נוספים
עזריאלי והטכניון - לימודי המשך - סדנאות יזמות טכנולוגית:
שיווק עצמי וכריזמה נרכשת
בנית תכנית עסקית ושיווקית לסטארט אפ
פרזנטציה אפקטיבית מול קהל - הסודות של סטיב ג'ובס
מצגת מנצחת למשקיע – " SHOKING THE INVESTORS"
היבטים משפטיים בהקמת מיזם

סדנא לשיווק עצמי וכריזמה נרכשת - להציג לסביבה את הערך האמיתי שלך
לא משנה כמה אתם מוכשרים, מקצועיים ונחושים- ברגע האמת, הכריזמה והעוצמה הפנימית שאתם משדרים היא זו שתקבע את ההמשך. לפי השקפת עולם הרואה בכל אחד מאיתנו "מותג" עצמאי, יש חשיבות מכרעת לדרך בה אנו משווקים את עצמנו לזולת. לצערנו, אותם אלמנטים אישיותיים חמקמקים בהם ניחנו בעלי הכריזמה הטבעית אינם נחלתם המולדת של כלל בני האדם. במהלך השנים האחרונות התגבשו ונוסחו כמה עקרונות וטכניקות המזקקות את המרכיבים והגורמים ה"כובשים" את המאזין ומסייעים בשכנוע והחדרת מסרים  וכיום ניתן ללמוד ולהפנים שיטות אלו וליישמם בחיים המקצועיים והאישיים בהצלחה. בסדנא תלמדו את עקרונות ודרכי היישום של מודל E-MINDSET - מודל המעניק כלים מעשיים להעצמת הנוכחות שלכם ולתכנון וביצוע מדוייק של תהליך השיווק העצמי. בואו ללמוד כיצד לזכות בהקשבה, לבלוט מתוך השאר, ולהצליח להעביר את המסר שלכם בצורה תמציתית אך אפקטיבית. משך הסדנא מפגש אחד בן 4 שעות


בניית תכנית עסקית ושיווקית  לStart-up - ללמוד להניח את היסודות להצלחה עתידו של כל מיזם עסקי טכנולוגי (ועתידו של כל יזם) תלוי בשני שלבים גורליים: השלב הראשון הוא בניית תכנית עסקית מדויקת שתכבוש משקיעים פוטנציאלים ותסייע לגייס הון למיזם ולהגשימו. השלב השני הוא שיווק המיזם החדש, קידומו מול המתחרים והפיכתו למוצר מוכר ומבוקש. בסדנא המרוכזת תקבלו את כל הידע והכלים לביצוע מקצועי ומדויק של שני השלבים ויחד עם צוות מרצים המחובר לעולם העסקי והשיווקי תוכלו ללמוד איך להגיע הכי רחוק שאפשר עם הסטרט-אפ שלכם. משך הסדנא - מפגש אחד בן 4 שעות. מה לומדים בסדנא:
  • כיצד בונים תכנית מותאמת להצגה מול משקיע?
  • מהו המבנה הנכון של תכנית עסקית?
  • מהם הכלים לבדיקת כדאיות פיננסית וטכנולוגית של מיזם?
  • כיצד נראות מצגות אמיתיות שהצליחו?
  • מהם הכלים המעשיים לבניית תכנית, מ-א' עד ת'?
  • כיצד יוצרים קמפיין שיווקי?
  • מהם מודלים שיווקיים פרטיים וכיצד משתמשים בהם?
  • כיצד משתמשים במדיה החברתית לשיווק סטרט-אפ?
  • כיצד משלבים את כל המדיות השיווקיות ויוצרים תמהיל נכון?

פרזנטציה אפקטיבית מול קהל – "הסודות של סטיב ג'ובס" - להשאיר לקהל "טעם של עוד"
סטיב ג'ובס מיצצג את הצלחתה המטאורית של חברת "Apple" בשנים האחרונות. סטיב ג'ובס היה איש עסקים ויזם שהיה שותף בהקמת חברת "Apple" אשר בנוסף להיותו פורץ דרך בתחומו, נחשב גם לגאון תקשורתי. בסדנא המרוכזת נלמד מה הם סודות הפרזנטציה ובאיזו טכניקה השתמש סטיב ג'ובס כדי לרתק קהל לנאומיו. בואו לרכוש כלים שיגרמו לקהל השומעים שלכם, באמת להקשיב לכם, בואו ללמוד איך להעביר את המסר שלכם בצורה הטובה והמשכנעת ביותר. משך הסדנא - מפגש אחד בן 4 שעות.

מצגת מנצחת למשקיע - אומנות גיוס ההון
כל בעל עסק או מקים מיזם יודע שתהליך גיוס המשקיעים נחשב לקשה ורצוף מכשולים. ובכל זאת, יש מספר דברים שניתן לבצע, שעשויים להקל משמעותית על גיוס ההון. בסדנא המרוכזת נעניק כלים שיעזרו בצליחת תהליך זה בצורה הטובה ביותר. נלמד איך לבנות מצגת מנצחת, אילו תכנים חשוב לכלול במצגת זו, מה משקיע מחפש וחוקים של עשה ואל תעשה בדרך לקבלת השקעה ראשונה. בואו לקבל את הכלים למקסם את ההצגה שלכם בפני משקיעים. משך הסדנא מפגש אחד בן 4 שעות

היבטים משפטיים בהקמת מיזם טכנולוגי -
להיערך לכל מלכודת בהקמת הStart-up
הגיתם רעיון מעולה, יש לכם את כל הכישורים והיכולת להקים אותו אבל יש עוד כמה דברים שיש לקחת בחשבון- הזכויות המשפטיות שלנו ושל הרעיון שלנו. הסדנא המרוכזת תעסוק בהיבט המשפטי של רישום פטנט ושל הגנה על קניין רוחני. נלמד מתי באמת כדאי לרשום פטנט, איך להגן על עצמך בצורה הטובה ביותר ומה משקיע פוטנציאלי ירצה לשמוע על הקניין הרוחני שלך. משך הסדנא מפגש אחד בן 4 שעות
אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
עזריאלי והטכניון - לימודי המשך
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?