המי"ל - מבית המרכז הישראלי לניהול

קורס ניהול מוקד טלפוני

קורס ניהול מוקד טלפוני של בית הספר למנהלים במי"ל (מרכז הישראלי לניהול) שם לו למטרה להקנות למשתתפים כלים פרקטיים ויישומיים לניהול, תפעול ומיסוד המוקד הטלפוני.
הקורס מתקיים בכפר המכביה - רמת גן.

ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
גולש יקר, לנוחותך: קורסים נוספים

בקורס ניהול מוקד טלפוני של בית הספר למנהלים במי"ל יכירו המשתתפים את מרכז השירות הטלפוני על היבטיו השונים, בין השאר, יכירו את הטכנולוגיה, הציוד, ההיבטים הניהוליים והמשאב האנושי במוקד הטלפוני.

קורס ניהול מוקד טלפוני - במי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) - היקף הקורס:
הקורס כולל  72 שעות אקדמיות,  9 מפגשים.

קורס ניהול מוקד טלפוני - במי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) - תכני לימוד:
בין הנושאים שילמדו בקורס:  מוקד טלפוני - היבטים ניהוליים;  ניהול ותפעול מוקד טלפוני;  ניהול המשאב האנושי במוקד;  טכנולוגיות וציוד;  סיור לימודי במוקד טלפוני;

קורס ניהול מוקד טלפוני - במי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) - קהל יעד:
הקורס מיועד למנהלים בפועל או המיועדים לנהל מרכזי שירות טלפוניים, וכן למנהלי שיווק, מנהלי תפעול ומנהלי שירות המבקשים להכיר את כז השירות הטלפוני על היבטיו השונים.

קורס ניהול מוקד טלפוני - במי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) - תעודת גמר:
למסיימים תוענק תעודה מטעם ביה"ס למנהלים של המי"ל. 

אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
המי"ל - מבית המרכז הישראלי לניהול
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?