המי"ל - מבית המרכז הישראלי לניהול

קורס ניהול השיווק

קורס ניהול השיווק של בית הספר למנהלים במי"ל (מרכז הישראלי לניהול) שם לו למטרה להקנות למשתתפים כלים אפקטיביים לחשיבה שיווקית, הובלת מהלכים שיווקים והעברת מסר שיווקי תוך שמירה על ייצוגיות ומיתוג המוצר הארגוני והתנסות מעשית בתכנון אסטרטגי וכתיבת תוכנית שיווק.

ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
גולש יקר, לנוחותך: קורסים נוספים

קורס ניהול השיווק - המי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) - תכני לימוד:
תפקיד השיווק בעידן הרביעי ותרומתו לפיתוח האסטרטגיה העסקית ; אסטרטגיה שיווקית-התפתחות ומגמות ; מגמות שוק בהווה ובעתיד ; התנהגות צרכנים בעידן של שיווק  ; פילוח צרכנים אפקטיבי מעוגן במודלים פסיכולוגיים ; תפקיד המותג בשווקים שונים ; נכסיות המותג-מה עושה מותג חזק,מה מחליש אותו ; אסטרטגיה תקשורתית מנצחת בעידן השלישי והרביעי; תמהיל השיווק בעידן האינטרנט והסחר אלקטרוני ; תהליכי עבודה יעילים ואפקטיביים מול משרד פרסם ויח"צ ; מחקר שוק אפקטיבי ככלי תומך החלטות ; ניהול ושימור לקוחות בעידן הצרכן התזזיתי ; ניהול מו"מ מול ספקים שונים במערך השיווק; ערוצי שיווק ומכירה ; הגשת פרויקט מלווה.

קורס ניהול השיווק - המי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) - היקף הקורס:
הקורס כולל 80 שעות אקדמיות, 16 מפגשים וכולל כיבוד וארוחה קלה.

קורס ניהול השיווק - המי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) -
 קהל היעד:
הקורס מיועד למנהלי שיווק, מנהלי תחומים ומותג בשוק מוצרי צריכה, שירותים, תקשורת הייטק, יזמים. 

קורס ניהול השיווק - המי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) - תעודת גמר:
למסיימי הקורס תוענק תעודה מטעם ביה"ס למנהלים של המי"ל.

אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
המי"ל - מבית המרכז הישראלי לניהול
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?