המי"ל - מבית המרכז הישראלי לניהול

הקורס הבכיר לניהול שירות לקוחות

הקורס הבכיר לניהול שירות לקוחות של בית הספר למנהלים במי"ל (מרכז הישראלי לניהול) שם לו למטרה להקנות למשתתפים כלים פרקטיים ויישומיים לניהול מערכת השירות בארגון, מערכת שחשיבותה גבוהה ביותר והיא משמשת כמנוף להשגת יתרון תחרותי בין הארגונים.
 הקורס מתקיים בכפר המכביה - רמת גן

ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
גולש יקר, לנוחותך: קורסים נוספים

הקורס הבכיר לניהול שירות לקוחות של בית הספר למנהלים במי"ל  פותח מתוך ההבנה כי התחרות הבלתי פוסקת בין הארגונים וההתקדמות הטכנולוגית גורמות למוצרים ולשירותים השונים להיות דומים זה לזה, ובנוסף, דרישות הלקוח המחפש ערך מוסף לכספו גדלות. "שנות האלפיים הן שנות השירות" הכריז נשיא IBM "השרות יהווה בעתיד מוקד התחרות העסקית" קבע נשיא TOSHIBA. במציאות כזו, חשיבותה של מערכת השירות בארגון הינה גבוהה מאד והיא משמשת כמנוף להשגת יתרון תחרותי.

הקורס הבכיר לניהול שירות לקוחות - במי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) - קהל יעד:
הקורס מיועד למנהלי מחלקות לתמיכת לקוחות בארגונים תעשייתיים, מנהלי מחלקות שירות לקוחות ושיווק בחברות שירותיות, שירותיים והיי-טק, מנהלים בכירות במוסדות שירות בנקים, חברות ביטוח, תיירות, תקשורת, מערכות מחשב, וכן למנהלים בכירים במוסדות ציבור, ממשלתיים ומוניציפאליים ועוד.

הקורס הבכיר לניהול שירות לקוחות - במי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) - היקף הקורס:
הקורס כולל 80 שעות אקדמיות, 10 מפגשים.

הקורס הבכיר לניהול שירות לקוחות - במי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) -  תעודת גמר:
למסיימים תוענק תעודה מטעם ביה"ס למנהלים של המי"ל.

אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
המי"ל - מבית המרכז הישראלי לניהול
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?