המכללה לניו מדיה

קורס הכשרת מקדמי אתרים

המכללה לניו מדיה מציעה מסלול לימודים ייחודי לקידום אתרים אורגני (SEO). הקורס שם לו למטרה להכשיר את בוגריו למצבים המורכבים ביותר בו הם צפויים להיתקל. הקורס היחיד שמתנהל בשיתוף פעולה עם חברות קידום אתרים מובילות: הרצאות של מקדמי אתרים שעובדים בסוכנויות, הצגת וניתוח מקרי בוחן של לקוחות, הדמיית סדר עבודה יומיומי ולבסוף - אפשרות להשתלב במשרה מלאה באחת מחברות קידום האתרים המובילות.

בלעדי!
במהלך הקורס תיפתח מעבדת ניסויים היחידה והראשונה מסוגה בארץ לביצוע ניסויים וטסטים של קידום אתרים בשיתוף עם מרצי הקורס וסוכנויות SEO המובילות בישראל.

בסיום הקורס המשתתפים יהיו כשירים לעבוד בסוכנות
SEO או במחלקת SEO של חברה.

הקורס מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים!
ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
גולש יקר, לנוחותך: קורסים נוספים

קורס הכשרת מקדמי אתרים - מטרות הקורס:
- בוגר הקורס ידע לבנות אסטרטגיה לקידום של 5 אתרים בו זמנית
- בוגר הקורס ידע לבצע עבודת off page ו- on page לקידום אתרים.
- בוגר הקורס ידע למדוד את תרומת עבודת הקידום לתנועה באתרים.

קורס הכשרת מקדמי אתרים - למי מיועד?
- לבוגרי תארים במדעי החברה, מנהל עסקים ובמדעי הרוח.
- לאלה מכם המעוניינים לרכוש מקצוע חדש.
- לאלה מכם המעוניינים לעשות הסבה מקצועית.
- לחיילים משוחררים.

קורס הכשרת מקדמי אתרים - משך הקורס ומבנה הלימודים:
קורס הכשרת מקדמי אתרים נפרש על פני כ- ארבעה חודשים והיקפו 124 שעות בכיתה בתוספת של 80 שעות נדרשות לעבודת בית. לבחירתכם שני מסלולי לימוד:
- מסלול בוקר –  מפגש בשבוע, משך כל מפגש – 6 שעות (9:30 – 15:30)
- מסלול ערב  – 2 מפגשים בשבוע , משך כל מפגש - 4 שעות (16:00 – 20:00)

קורס הכשרת מקדמי אתרים - מבנה הקורס:
- תוכנית הלימודים בנוייה בהתאם לתהליך העבודה של איש SEO בסוכנות קידום אתרים / ארגון
- הקורס ישים דגש על תרגול מעשי. בנוסף כל משתתף בקורס  יידרש להגיש פרויקט גמר מעשי.
- הקורס כולל מטלות בית, מטלות כיתה, מבחני ביניים ומבחן מסכם. במהלך הקורס יינתן משוב
- הקורס ילווה בדוגמאות מהשטח כדי להבין כל נושא לעומק.

קורס הכשרת מקדמי אתרים - נושאי הקורס:

  • השיווק באינטרנט - יסודות
  • מנועי החיפוש השונים ומנוע החיפוש של גוגל.
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
  • טכנולוגיות ומבנה האינטרנט.
  • התנהגות גולשים אופיינית
  • אסטרטגיות לקידום אתרים – מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים
  • אסטרטגיה לקידום אתרים – בניית תוכנית קידום לאתר.
  • קידום ועבודה שוטפת – On Page – Off Page
  • הכרות וסקירת רשתות חברתיות מרכזיות (פייסבוק, טוייטר, לינקדאין, יוטיוב)
  • חשיבות הרשתות החברתיות בתהליך הקידום
  • מחקר וכלים במדיה – כלי מחקר ואנליזה - גוגל אנליטיקס
  • כלים לניהול פרויקטים של SEO
  • כלים ושיטות לניהול זמן
  • מיקור חוץ (Outsourcing)
  • התנהלות בסוכנות קידום אתרים או בצוות SEO בארגון
  • הרצאות אורח מסוכנויות SEO ומחלקות SEO  בארגונים גדולים
אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
המכללה לניו מדיה
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?