סדנת פייסבוק (Facebook) - אסטרטגיית שיווק – קהל היעד
סדנת פייסבוק (Facebook) - אסטרטגיית שיווק מיועדת לאנשי שיווק, בכירים ובעלי עסקים, המעוניינים להכיר את זירת הפייסבוק, להבין כיצד להשתמש בה ככלי שיווקי ומיתוגי ולרתום אותה לצרכיהם.
סדנת פייסבוק (Facebook) - אסטרטגיית שיווק - מבנה הלימודים
סדנת פייסבוק (Facebook) - אסטרטגיית שיווק כוללת כ - 16 שעות, הנפרשות על פני ארבעה מפגשים.נושאי לימוד מרכזיים הנכללים בתכנית הלימודים של סדנת פייסבוק (Facebook) - אסטרטגיית שיווק הם: פיתוח וניהול אסטרטגיית שיווק בפייסבוק; בניית נוכחות נכונה בפייסבוק - העברת מסרים, פילוח קהל יעד, שפה מותגית ושימוש באפליקציות וביישומים; שפת הפייסבוק - כלים מעשיים לפיתוח תכנים לפייסבוק, מעורבות ושיתוף גולשים; ניהול קמפיין פרסום אפקטיבי בפייסבוק, כלים לאופטימיזציה וניתוח פעילות; ותרגולים מעשיים ומקרי בוחן מהארץ ומהעולם.
סדנת פייסבוק (Facebook) - אסטרטגיית שיווק - תעודות
לבוגרי סדנת פייסבוק (Facebook) - אסטרטגיית שיווק תוענק תעודת השתתפות בקורס מטעם המכללה למינהל בשיתוף משרד 'ספוט תקשורת ואסטרטגיה'.