קורס ניהול מדיה חברתית - קהל היעד
הלימודים מיועדים לאנשי השיווק של הארגונים השונים, המעוניינים בהכשרה מקצועית בעולם הניו-מדי וכן לעצמאים ולבעלי עסקים המעוניינים לעסוק בניהול מדיה חברתית.
קורס ניהול מדיה חברתית - מבנה הלימודים
קורס ניהול מדיה חברתית כולל כ - 72 שעות לימוד אקדמיות ומשלב תרגול מעשי ופרויקט גמר.
נושאי לימוד המרכזיים הנכללים בתכנית הקורס הם: הכרת הרשתות החברתיות (לינקדאין, פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, אינסטרגם ועוד); הצרכן והמותג בעידן הדיגיטל; בניית אסטרטגיה לניהול מותג במדיה החברתית; תפקיד מנהל המדיה החברתית בארגון; שילוב בין פלטפורמות חברתיות; ניהול מותג בפייסבוק; שימוש בלינקדאין כפלטרפומה עסקית; טכניקות לפיתוח וכתיבת תוכן ברשתות החברתיות; ניהול משברים במדיה חברתית; המשפיענים החדשים - בלוגרים כמובילי דיעה; ועוד.
קורס ניהול מדיה חברתית - תעודות
לבוגרי קורס ניהול מדיה חברתית תעודה תוענק תעודה מטעם המכללה למינהל בשיתוף משרד 'ספוט תקשורת ואסטרטגיה'.