המכללה למנהל

קורס ניהול מדיה חברתית

הרשתות החברתיות ובעיקר Facebook הפכו בעשור האחרון לחלק אינטגרלי מחיינו ולכלי שיווקי חסר תקדים. המדיה החברתית מאפשרת שיווק ממוקד, העברת  מסרים ישירה ואף מהווה במה נוספת לשירות לקוחות.  קורס ניהול מדיה חברתית חושף את תלמידיו לרשתות החברתיות הקיימות; מעניק הכשרה מעשית בשימוש במדיה החברתית וכלים מעשיים בתחומים כמו: שיווק בסלולר, כתיבת תוכן, בלוגים ועוד.
ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
גולש יקר, לנוחותך: קורסים נוספים

קורס ניהול מדיה חברתית - קהל היעד
הלימודים מיועדים לאנשי השיווק של הארגונים השונים, המעוניינים בהכשרה מקצועית בעולם הניו-מדי וכן לעצמאים  ולבעלי עסקים המעוניינים לעסוק בניהול מדיה חברתית.

קורס ניהול מדיה חברתית - מבנה הלימודים
קורס ניהול מדיה חברתית כולל כ - 72 שעות לימוד אקדמיות ומשלב תרגול מעשי ופרויקט גמר.

נושאי לימוד המרכזיים הנכללים בתכנית הקורס הם: הכרת הרשתות החברתיות (לינקדאין, פייסבוק, טוויטר, יוטיוב,  אינסטרגם ועוד); הצרכן והמותג בעידן הדיגיטל; בניית אסטרטגיה לניהול מותג במדיה החברתית; תפקיד מנהל המדיה החברתית בארגון; שילוב בין פלטפורמות חברתיות; ניהול מותג בפייסבוק; שימוש בלינקדאין כפלטרפומה עסקית; טכניקות לפיתוח וכתיבת תוכן ברשתות החברתיות; ניהול משברים במדיה חברתית; המשפיענים החדשים - בלוגרים כמובילי דיעה; ועוד.

קורס ניהול מדיה חברתית - תעודות
לבוגרי קורס ניהול מדיה חברתית תעודה תוענק תעודה מטעם המכללה למינהל בשיתוף משרד 'ספוט תקשורת ואסטרטגיה'.

אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
המכללה למנהל
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?