קורס אסטרטגיות במדיה הדיגיטלית - קהל היעד
קורס אסטרטגיות במדיה הדיגיטלית מיועד למנהלי מדיה חברתית בארגונים, המעוניינים לזכות בראייה רחבה ומקיפה על עולם השיווק בעידן הרשתות החברתיות.
קורס אסטרטגיות במדיה הדיגיטלית - מבנה הלימודים
קורס אסטרטגיות במדיה הדיגיטלית כולל כ - 24 שעות לימוד הנפרשות על פני 6 הרצאות פרונטאליות.
נושאי הלימוד מרכזיים שתכלול תכנית הלימודים של קורס אסטרטגיות במדיה הדיגיטלית הם: חשיבה דיגיטלית - מהפכת המדיה החדשה והשפעתה על התנהגות המותג ועל הקשר עם הצרכנים; השפה של המדיה החדשה; ניהול משברים במדיה החברתית; וארכיטקטורה של רשתות חברתיות. נושאי ההרצאות יכולים להשתנות בהתאם לשינויים ולהתפתחויות בזירת הניו-מדיה.