אורט הרמלין להנדסה נתניה

קורס מנהל קידום מכירות ושירות לקוחות במרפאת שיניים

מכללת אורט הרמלין להנדסה, נתניה מציעה קורס מנהל קידום מכירות ושירות לקוחות במרפאת שיניים בשיתוף עם ש.ל.ה. שירותי רפואה מקבוצת שירותי בריאות כללית, וכללית סמייל. הקורס יקנה למשתתפים ידע וכלים מעשיים לניהול מרפאת שיניים על כל היבטיה כולל התנסות מעשית.

ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
גולש יקר, לנוחותך: קורסים נוספים

קורס מנהל קידום מכירות ושירות לקוחות במרפאת שיניים - אורט הרמלין להנדסה נתניה:
קהל היעד -

הקורס מיועד למספר קהלים: נשים בוגרות המעוניינות להיכנס למעגל העבודה במקצוע מעניין; נשים צעירות המעוניינות להיכנס למעגל העבודה, או לעבור הסבה מקצועית; משוחררי צ.ה.ל/שירות לאומי, המחפשים מקצוע מאתגר ומבוקש.

תנאי קבלה -
על המועמדים לעמוד בתנאים הבאים: בעלי 12 שנות לימוד; ניסיון בהפעלת מחשב ואינטרנט; ראיון קבלה אישי.

תוכן הקורס -
הנושאים הנלמדים בקורס: ארגון ומנהל, שימור וגיוס לקוחות, מחשוב, שירות לקוחות, קידום מכירות, ביטוחי שיניים, מיומנויות עבודה.
הלימודים הקורס מתבצעים בקבוצות קטנות מול מחשב בשיטה אינטראקטיבית לכל אורך הקורס כאשר המרצים הינם אנשי מקצוע מנוסים: רופאים, שינניות ומדריכים העוסקים בתחום רפואת השיניים.

משך הקורס -
היקפו של הקורס הוא כ- 200 שעות אקדמיות והוא נלמד בשני מסלולים:
מסלול מואץ- 4 פעמים בשבוע בין השעות 15:00 - 9:00
מסלול רגיל- 2 פעמים אחה"צ בין השעות 17:00-21:00

תעודות והסמכה -
לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודת גמר, מטעם מכללת אורט הרמלין להנדסה.

אופציות עבודה -
מכללת אורט הרמלין, נתניה מסייעת ומכוונת את בוגריה להשתלבות מהירה במרפאות שיניים פרטיות וציבוריות. חשוב לציין שבעקבות שיתוף הפעולה עם ש.ל.ה. שירותי רפואה חלק מבוגרי הקורס שיסיימו בהצלחה ולאחר ראיון אישי יוכלו להשתלב מיידית ברשת מרפאות שיניים כללית סמייל של הכללית.

תחום רפואת שיניים הינו תחום ייחודי ושונה משאר תחומי הרפואה, בין היתר בשל המכשור והציוד הרב הקיים במרפאת שיניים, במאפיינים עסקיים וניהוליים המחייבות רמת מנהל גבוהה ומקצועית על מנת לספק את צרכי הלקוח המודרני. בנוסף מרפאות שיניים, פרטיות או ציבוריות, מקיימות שיתופי פעולה וקשר מקצועי עם מספר גורמים נוספים כגון מעבדות, מכוני רנטגן, חברות ביטוח וכן שת"פ עם רופאים ותחומי רפואה אחרים. לפיכך, על העובדים במרפאות השיניים להיות אנשי שירות וקידום מכירות מעולים המכירים את תחום עיסוקם על בוריו ומסוגלים לנהל מרפאה מבלי להפריע לסדר יומו של רופא השיניים עצמו.

אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
אורט הרמלין להנדסה נתניה
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?