צוות רז

סדנת טלמרקטינג

הסדנה היא פנים ארגונית ומיועדת לארגונים, חברות ועסקים המעוניינים בבהדרכה לצוות או לקבוצת עובדים בחברה או במוקד הטלפוני (לא מיועד ללקוחות פרטיים).

מטרת סדנת הטלמרקטינג הייחודית של צוות רז היא להקנות לצוות העובדים בארגונכם ידע, כלים ומיומנויות לביצוע של שיחות מכירה (טלמרקטינג) או תיאום פגישות (טלמיטינג) באופן מקצועי ומנצח. 

ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
גולש יקר, לנוחותך: קורסים נוספים

מקום הלימודים
הסדנא מתקיימת בחברות וארגונים שונים בכל רחבי הארץ.

מתכונת הלימודים
הסדנא היא מעשית ויישומית ועוסקת בתרגול שיחות אמת ומצבי שטח מעבודת המשתתפים כדי לשפר את היכולות והתוצאות שלהם. הלימודים מותאמים ספציפית לצרכי הארגון, ומתייחסים למאפיינים הייחודיים של לקוחותיו וההתנגדויות הנפוצות בקרבם, כמו גם לשירותים או המוצרים הנמכרים בחברה, זאת בהתאם להכנה המתבצעת מראש.

קהל היעד
הסדנא מיועדת לצוותים, קבוצות עובדים או עובדי מוקד הטלפוני - העוסקים במכירה טלפונית (טלמרקטינג) או תאום פגישות (טלמיטינג), בכלל זה עובדי מוקד טלפוני העוסק במכירות תוך מענה לשיחות נכנסות או עוסק בהוצאה יזומה של שיחות, עובדים המתאמים פגישות לאנשי מכירות, יועצי לימודים או פרסום, עובדים בארגוני התרמות ועוד.

נושאי הלימוד
- טכניקות לפנייה טלפונית – קצרה ויוצרת עניין - כיצד?
- איתור האדם המתאים, טיפול ב"מחסום המזכירה".
- טיפים לניהול שיחת מכירה טלפונית מנצחת.
- מיומנות באיתור צרכי לקוחות בשיחת טלפון קצרה.
- מיומנות בטיפול בהתנגדויות.
- כללי עשה ואל תעשה בשיחת טלפון.
- הצגת המוצר /שרות תועלות ויתרונות.
- טכניקות לסגירה וחיזוק המכירה.
- התמודדות עם טיפוסי לקוחות שונים.
- שיחת מכירה איכותית- כיצד לעשות זאת.
- תקשורת מכירה: הקשבה, הסבר ומענה ב"שפת" הלקוח. 

• אימון וליווי במוקד: צוות רז מציע גם ליווי לצוות המכירות לאחר סיום הסדנה, וכן מבצע אימון אישי לעובדים במקום העבודה עצמו, לצורך שיפור המיומנויות. 

 

אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
צוות רז
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?