רוצה לקבל מידע על קורס הכנה למבחנים ברשל"צ?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

קורס הכנה למבחנים ברשל"צ

קורסים - לפי אזור גיאוגרפי

ראשון לציון היא אחת הערים הגדולות בישראל, והיא מציעה לבוחרים ללמוד בה מגוון רחב של קורסי הכנה למבחנים, המאפשרים להשתלב בעולם ההשכלה הגבוהה. ראשל"צ מכילה לא רק מספר גדול של מוסדות לימוד, אלא גם אזורי בילוי ותרבות, אפשרויות תעסוקה מגוונות, ואיכות חיים ייחודית.

ממעוף הציפור - עובדות על ראשון לציון

ראשון לציון נוסדה בשנת 1882, וכיום מהווה את הרביעית בגודלה בישראל. העיר ממוקמת בקצה הדרומי של גוש דן, וגובלת בים התיכון ממערב, בנס ציונה בדרום, במחנה צריפין במזרח, ובבת ים צפון. הודות להיסטוריה הארוכה והמרתקת של העיר, ניתן למצוא בעיר ראשל"צ אתרים הקשורים בתולדות המדינה, לצד אזורי בילוי ומסחר שוקקים ותוססים.

חלק מקורסי ההכנה למבחנים שמציעים המוסדות השונים:

קורס הכנה לבגרות

- קורס הכנה לבגרות מקנה את כל הידע התיאורטי הנדרש במקצוע בגרות מסוים על מנת לעבור את בחינת הבגרות של משרד החינוך במקצוע זה. קורסי ההכנה לבגרות כוללים הכנה למגוון מקצועות ברמות לימוד שונות וכן כוללים מסלולי השלמה לבגרות מלאה במספר מקצועות במקביל. המקצועות המבוקשים ביותר להשלמה לבגרות הינם לשון, היסטוריה, מתמטיקה, אנגלית והבעה.

קורס הכנת תיק עבודות

- קורס הכנת תיק עבודות מכין את הסטודנטים לקראת מבחני הקבלה של המוסדות השונים לעיצוב. במסגרת הקורס לומדים המשתתפים על טכניקות, חומרים, מקבלים דגשים אישיים על עבודתם וסגנונם, נחשפים לשלל מקצועות הלימוד בבתי הספר לעיצוב ומכינים תוך כדי כך תיק עבודות איכותי ומגוון אשר משפר את סיכויי קבלתם ללימודים.

קורס פסיכומטרי

- הבחינה הפסיכומטרית מהווה מכשול עבור לא מעט צעירים המבקשים לרכוש השכלה אקדמית. לבחינה אשר בודקת מיומנויות למידה בתחומי האנגלית, מתמטיקה ועברית ניתן להתכונן מראש באמצעות השתתפות בקורס הכנה לפסיכומטרי המוצע ע"י עשרות חברות איכותיות. קורס פסיכומטרי מסייע למשתתפים לפתח מיומנויות בפתרון תרגילים, ניהול נכון של זמן, נותן חומרי עזר רבים, סביבה לימודית תומכת ותרגול אינטנסיבי ולבסוף מאפשר לנבחן להגיע למקסימום היכולת שלו ביום בחינת האמת.

קורס מתא"ם

- קורס מתא"ם הינו קורס הכנה לבחינת המתא"ם שהינה בחינת המיון לתואר השני בפסיכולוגיה, במרבית מגמות הלימוד. קורס מתא"ם מכין את המועמדים לבחינת המתא"ם ע"י הקניית מיומנויות עבודה מהירות ויעילות, לימוד טקסטים באנגלית, סטטיסטיקה ורענון של החומר הנלמד במהלך התואר הראשון בפסיכולוגיה.

אפשרויות בילוי - קורסי הכנה למבחנים בראשון לציון

בפני אלו הבוחרים ללמוד בראשון לציון פתוחות אפשרויות רבות לבילוי ופנאי, החל מקניונים לאלו המעדיפים קניות, וכלה בחוף ים מהיפים בארץ. בעיר ראשל"צ ישנם מרכזי תרבות ודת, דוגמת היכל הבנים, הספרייה הציבורית הגדולה בארץ, בית הכנסת הגדול, בית הספר העברית הראשון בארץ, גת עתיקה, בית העם, ועוד.

רוצה לקבל מידע על קורס הכנה למבחנים ברשל"צ?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.