רוצה לקבל מידע על קורס בריאות ויופי בב"ש?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

קורס בריאות ויופי בב"ש

קורסים - לפי אזור גיאוגרפי

תזונה, עיצוב שיער, הכנה ללידה, איכות הסביבה ועוד נושאים רבים נכנסים לתחום הרחב של לימודי בריאות ואסטטיקה בבאר שבע. כולנו רוצים לחיות נכון, להראות נכון ולהישמע נכון - בקיצור, להעשיר את עצמנו. עמוד זה מרכז מגוון גדול של מוסדות לימוד בבאר שבע המציעים קורסים בתחום הבריאות, אסתטיקה ויופי, קורסים בתחום ההלכה וקורסי העשרה רבים.

קורסי בריאות, יופי והעשרה בבאר שבע:

שלושת התחומים - בריאות יופי והעשרה מטפלים יחדיו באדם השלם, מבחינה פיזית (פנימית וחיצונית) ומבחינה נפשית. ישנם עשרות קורסים ולימודי תעודה הנוגעים לאחד מהתחומים הללו והופכים מבוקשים בקרב הציבור בישראל. הקורסים נחלקים ביניהם לקורסים מקצועיים המעניקים הכשרה מקצועית ולקורסי העשרה הספקים ידע עשיר במגוון תחומים.

חלק מהקורסים בתחום בריאות, אסתטיקה והעשרה בבאר שבע:

קורס סיעוד רפואי וטרינרי

- קורס וטרינריה בבאר שבע עוסק בתחומי הטיפול בבעלי חיים והסיעוד הרפואי הווטרינרי. הלימודים בקורס מתמקדים בבעלי חיים שונים (חיות בית, בהמות ועוד) אך משותף לכולם הוא העיסוק באלמנטים הנקשרים לבריאות בעלי החיים כמזון, היגיינה, עבודה בלשכות וטרינריות ועוד.

קורס ליצנות רפואית בבאר שבע

- ליצנות רפואית נשענת על ההנחה כי חיוך וצחוק יכולים לשפר, ולו במעט, את הרגשתם של חולים ובעלי צרכים מיוחדים, גדולים כקטנים. קורס ליצנות רפואית מספק את הידע הנדרש על מנת להשתמש בהומור ככלי יעיל לטיפול או כתמיכה נפשית לצד טיפול רפואי. לימודי הליצנות הרפואית מקנים ידע תיאורטי על חשיבות ההומור בחיים ומודלים תקשורתיים, יחד עם ידע מעשי באומנויות הבמה ותרפיה במשחק.

קורס הכנה ללידה

- לידה היא ציון דרך משמעותי, ויש צורך להתכונן לקראת אירוע זה בצורה המקיפה ביותר. קורס הכנה ללידה בבאר שבע הינו קורס חוויתי המקנה כלים להתמודדות עם רגע הלידה ולאחריו, ומהווה מקום מפגש עם זוגות נוספים אשר עומדים לפני לידה, ומאפשר שיתוף מחזק ותומך.

קורס תזונה

- קורס תזונה בבאר שבע מכשיר תזונאים מקצועיים אשר יוכלו לייעץ על תזונה נכונה ומותאמת לקוח כטיפול מונע השומר על בריאותנו, כמו גם כדרך להורדת משקל בשילוב הקניית הרגלי אכילה נכונים. קורס תזונה מקנה עקרונות לתזונה נכונה בעולם המודרני ושם דגש על שילוב פעילות גופנית כאורח חיים ולא כדיאטה חד פעמית. הלימודים בקורס תזונה מפגישים את המשתתפים עם תוספי המזון, עקרונות התזונה הנטורופתית ומדעי התזונה המערבית.

קורס לטיפול באמצעות שטח ואתגר בבאר שבע

- הטיפול באמצעות שהייה בשטח, קיום מסעות ועריכת פעילות אתגרית הינו תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות. הקורס מכשיר מטפלים בשיטת ה- Wilderness therapy , ומקנה כלים תיאורטיים ומעשיים להנחיה, התערבות ושיקום חינוכיים ופסיכולוגיים כאחד המשפיעים הן על הפרט והן על הקבוצה.

הטבות לתלמידים - קורסי בריאות, אסתטיקה והעשרה בבאר שבע

כחלק מהמגמה של השנים האחרונות לפיתוח הדרום, עיריית באר שבע מציעה קשת ארוכה של הטבות לסטודנטים אשר בוחרים ללמוד בעיר. ישנן הטבות על בסיס סוציו אקונומי, התנדבות ופעילות חברתית, מלגות שכר לימוד, הנחות בבתי עסק, ועוד.

רוצה לקבל מידע על קורס בריאות ויופי בב"ש?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.