ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

סמינר הקיבוצים - המרכז להכשרת מטפלים ביצירה והבעה

קורס הכשרת מטפלים באמנות חזותית

קורס הכשרת מטפלים באמנות חזותית של המרכז לטיפול ביצירה ובהבעה במכללת סמינר הקיבוצים מכשיר אנשי מקצוע מומחים בטיפול באמצעות אמנות, טיפול המתבסס על הבעה ויצירה באמצעות עשייה אמנותית. קורס טיפול באומנות הינו מהוותיקים והמוערכים בארץ ומתקיים במהלך 3 שנים!שימו לב: הלימודים מתקיימים בתל אביב!

קורס הכשרת מטפלים באמנות חזותית מכשיר מטפלים מיומנים ומנוסים, בעלי הכשרה מקיפה בטיפול באמנות כאמצעות שפה חזותית המציעה דרכי ביטוי תוך שילוב חומרים מוחשיים המאפשרים גישה אל עולמו הפנימי של האדם. הטיפול באמנות מעמיק את המודעות של המטופל למרחב האישי והבין-אישי, ומחזק את יכולות ההבחנה, הבחירה וההחלטה. הקורס הינו איכותי וברמה גבוהה, המשלב תכנים עיוניים והתנסות מעשית ומעניק ידע נרחב וכלים מעשיים לטיפול מוצלח ולריפוי המטופל. הלימודים הינם חווייתיים ומעשירים מבחינה אישית ומקצועית ובמהלכם יכירו הסטודנטים מגוון רחב של נושאים בתחום הטיפול באמצעות אומנות כגון: טיפול באמנות עם ילדים ומתבגרים וקשר עם הורים, טיפול בילדים ומשפחות בסיכון, הנחיית קבוצות בטיפול באמנות ועוד, וירכשו טכניקות ומיומנויות מקצועיות בתחום הטיפול ביצירה ובהבעה. הלימודים מתקיימים בתנאי לימוד אופטימליים, באווירה נעימה ועם סגל מרצים המורכב ממיטב המומחים בתחום הטיפול, בעלי ידע עיוני ומעשי נרחב, המעניקים יחס חם וליווי אישי בכל שלבי הלימוד. בוגרי הקורס הינם מטפלים מקצועיים ובשלים מבחינה אישית, בעלי ידע נרחב וכלים מעשיים לטיפול ולריפוי בצורה היעילה ביותר המשתלבים בהצלחה בעבודה.

קורס הכשרת מטפלים באמנות חזותית - מכללת סמינר הקיבוצים - היקף הקורס:
הקורס הינו בהיקף לימודים של 3 שנים וכולל יום לימודים ארוך אחד בשבוע ויום נוסף של עבודה מעשית. בנוסף - קורסים מרוכזים בחופשות.

קורס הכשרת מטפלים באמנות חזותית - מכללת סמינר הקיבוצים - תכני לימוד:
מבוא ועקרונות הטיפול באמנות; חומרים בטיפול באמנות; טיפול באמנות עם ילדים וקשר עם הורים; טיפול באמנות עם ילדים ומשפחות בסיכון; דינמיקה קבוצתית; התפתחות ציורי ילדים; בין תיאוריה לפרקטיקה בטיפול באמנות; הנחיית קבוצות בטיפול באמנות; הגישות של וויניקוט וקוהוט בטיפול באמנות; טכניקות התערבות בטיפול באמנות; הערכה גראפית בטיפול באמנות ; דינמיקה של צבע; טיפול באמנות בגישה יונגיאנית; טיפול באמנות עם מתבגרים; טיפול באמנות בפסיכיאטריה; הדרכת הורים; תיאורי מקרה בטיפול באמנות; הדרכה קבוצתית על עבודה מעשית; העשרה בתחומים נוספים של טיפול ביצירה ובהבעה; כתיבת עבודת גמר.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.