ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

סמינר הקיבוצים - המרכז להורות ומשפחה

היחידה ללימודי מתקדמים

בית ספר ללימודים מתקדמים של סמינר הקיבוצים מפעיל מרכז להורות ומשפחה המציע תוכניות לימוד וקורסים להכשרה והעשרה של אנשי מקצוע בתחומי הורות ומשפחה ובינהם: הכשרת מנחי קבוצות, הכשרת מאמנים לאימון אישי בקבוצה ועוד. כמו כן מאגד בתוכו המרכז גם את "מאיה" - מרכז ארצי להורות ולמשפחה במעבר תרבותי.

קורסים במרכז להורות ומשפחה
הכשרת מנחי קבוצות מבוגרים בתחום: הורות ומשפחה
סיפור של יחסים אנושיים בראי הכלים האומנותיים
טאואיזם ההומניזם של המזרח, כמקור השראה לתהליכי שינוי וצמיחה
דמיון מודרך ושיטות הרפיה
ארגז הכלים המטפורי
הכשרת מנחים להורות ב"הוראה מתקנת": קונסלוטציה פרטנית וקבוצתית להורים

מרכז להורות ומשפחה של סמינר הקיבוצים מציע מגוון קורסי הכשרה והעשרה לאנשי מקצוע בתחום ההורות והמשפחה ומקיים שיתוף פעולה הדוק עם משרד החינוך - המחלקה להורים, משפחה וקהילה. קורסי ההכשרה במרכז מכשירים אנשי מקצוע בתחום ההורות והמשפחה שמטרתם להעצים הורים וילדים במשפחה ובקהילה על ידי מתן מענה מקצועי. המשתלבים בקורסי ההכשרה במרכז לומדים מגוון נושאי לימוד ונהנים מקורסים המשלבים ידע תאורטי והתנסות מעשית המעניקים ידע נרחב, כלים ומיומנויות מקצועיות בתחום ההורות והמשפחה. הלימודים מתקיימים ברוח הומניסטית המציבה את האדם ותהליכי התפתחותו במקום מרכזי.

הלימודים במרכז להורות ומשפחה הינם חווייתיים, מעשירים ומצמיחים מבחינה אישית ומקצועית. המשתלבים בקורסי ההכשרה בתחומי הורות ומשפחה לומדים מגוון רחב של נושאים, מתנסים וכמובן נהנים מתנאי לימוד אופטימליים ויתרונות רבים אותם מציעה המכללה כגון: לימודים יחודיים וברמה אקדמית גבוהה, סביבה נעימה בקמפוס אקדמי ירוק ושוקק חיים, תוכניות לימודים עדכניות המשלבות בין תיאוריה לפרקטיקה, ובין ידע עיוני עדכני לבין התנסות ויישום, מתקני לימוד חדישים ומתקדמים, צוות מרצים מקצועית הכולל את מיטב המומחים בתחום בעלי ידע נרחב ונסיון מעשי רב המעניקים יחס חם וליווי אישי לכל אורך הדרך. בוגרי קורסי ההכשרה השונים הינם מיומנים בעלי רמה מקצועית גבוהה אשר זוכים להערכה רבה על בשלותם האישית והמקצועית. המרכז להורות ומשפחה מפעיל בשיתוף עם עמותת "סנונית" מיסודה של האוניברסיטה העברית, אתר אינטרנט - "הורות ומשפחה" - המלווה את כל פעילויות המרכז.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.