קורס פרסום באינטרנט (Online Advertising) - תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים:
מטרות הקורס - קורס פרסום באינטרנט (Online Advertising)
רכישת כלים יישומיים לשימוש יעיל באינטרנט כערוץ שיווק ומכירה, הכרת המדיות החברתיות וכלים טכנולוגיים חדשניים נוספים לקידום עסקים, וכן הקניית ידע בתחום הפרסום תוך שימת דגש בפרסום באינטרנט.
קהל יעד - קורס פרסום באינטרנט
מסלול זה מיועד לעוסקים בתחום הפרסום המבקשים לרכוש כלים מקצועיים מתקדמים, כמו גם לאלו המעוניינים להשתלב בתחום ולהרחיב את ידיעותיהם בנושא.
קורס פרסום באינטרנט (Online Advertising) - תנאי קבלה
דרישות הסף של הקורס כוללות ועדת קבלה, וכן 12 שנות לימוד ומעלה, תוך מתן עדיפות לבעלי תואר אקדמי.
קורס Online Advertising - תוכן הקורס
הנושאים הנלמדים בקורס: החלטות מדיה, ניהול הפרסום באינטרנט, קביעת יעדי הפרסום והגדרת קהל המטרה לתקשורת, המסחר האלקטרוני, קידום עסקים באמצעות רשתות חברתיות וכלי Google, יחסי ציבור וטיפול בתקשורת משברית, בניית תקציב הפרסום, מדידת יעילות הפרסום, שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לפרסום, קריירה בעולם הפרסום והחלטות מסר.
אופן הלימודים - קורס פרסום באינטרנט (Online Advertising)
הלימודים בקורס משלבים לימודים תיאורטיים, יחד עם צפייה בפרסומות, ניתוח מסעי פרסום ותרגול מעשי.
קורס פרסום באינטרנט - משך הקורס
היקף הקורס הינו 60 שעות לימודים אקדמיות, במסגרת מסלול ניהול השיווק והפרסום.
קורס מתוקשב
הלימוד בקורס מלווה באתר קורס (סגור), ובו חומרי הרחבה והעשרה רבים, ביניהם מאמרים מכתבי העת המובילים בתחום, כתבות מהעיתונות המקצועית, קישור לאתרים מקצועיים מומלצים ועוד.