ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

חשיפה - בית הספר לאמנויות התקשורת הטלויזיה והמולטימדיה

לימודי טלוויזיה- אולפן, צילום ועריכה

בית הספר חשיפה לאמנויות התקשורת הטלויזיה והמולטימדיה מבית האוניברסיטה הפתוחה מקיים לימודי טלוויזה אשר חושפים את הסטודנטים לתאוריות של תקשורת ולטכנולוגיות מובילות בתחום השידורים הדיגיטליים של הטלוויזיה. הכלים הנקרשים במסגרת הלימודים מאפשרים לבוגרים להתמחות ב-"לימודי טלוויזיה- אולפן, צילום ועריכה" ולהשתלב כאנשי צוות הפקה, כיוצרים בין־תחומיים, כעורכים, כצלמים או כיוצרים עצמאיים.

לימודי טלוויזיה - חשיפה:
כבר שנים, מאז נכנסו חברות הכבלים והלווין לטלוויזיה, נחשבת ההפקה הטלוויזיונית למקצוע רב־תחומי ויוקרתי. לימודי הטלוויזיה בבית הספר חשיפה מאפשרים לסטודנטים להעמיק בלימודי הפקת תכנית טלוויזיה על כל שלביה העיקריים: תסריט ובימוי כתבות, הצילום והעריכה הדיגיטלית, הפעלת אולפן טלוויזיה ותהליך פוסטפרודקשן.

הלימודים במסגרת לימודי טלוויזיה כוללים התנסות בכתיבת תסריט, תחקיר, בעריכת סרטים, בצילום ובבימוי כתבות לטלוויזיה, כמו גם למידה על תהליך יצירת מוצרים משולבי־אפקטים לשידור והקרנה עבור אולפני פוסטפרודקשן וחברות המפתחות משחקי וידאו או תוכן עבור ערוצי האינטרנט. הסטודנטים בקורס יתנסו בהפעלת אולפן טלוויזיה לשידורים דיגיטליים ובניהול הפקה של אולפני טלוויזיה.

לימודי טלוויזיה - השתלבות בתעשייה -  
התוכנית חושפת את הסטודנטים לתאוריות של תקשורת ולטכנולוגיות מובילות בתחום השידורים הדיגיטליים של הטלוויזיה ומאפשרת להם להתמחות ב-"לימודי טלוויזיה- אולפן, צילום ועריכה" ולהשתלב בתעשיית הטלוויזיה כיוצרים בין־תחומיים, כעורכים, כאנשי צוות הפקה, כצלמים או כיוצרים עצמאיים.

לימודי טלוויזיה - היקף הלימודים -
"לימודי טלוויזיה- אולפן, צילום ועריכה" הוא מסלול לימודים חד שנתי הנלמד בשעות הערב. הלימודים יתקיימו פעמיים בשבוע בין השעות 17:00-22:00.
סטודנט שירצה להתמחות ב- After Effects יעשה זאת סמסטר קיץ בתשלום נוסף. כמו כן נדרשים כל הסטודנטים לבצע מטלות ותרגולי חובה מחוץ לשעות הלימודים. חשוב לציין כי מפגשים אחדים בתוכנית יתקיימו באולפן מולטיקאמרה חיצוני (אולפן טלוויזיה מקצועי) בימי שישי (במהלך סמסטר ב).

לימודי טלוויזיה - תוכן הלימוד -
הקורסים המרכזיים הנלמדים במסגרת לימודי טלוויזיה: תוכן ופורמטים טלוויזיוניים, עריכת וידאו דיגיטלי וסאונד (Premiere), צילום דיגיטלי - סדנת DVCam ו־DVCPro (שנתי), תחקיר ותסריט, בימוי והפקת תכניות טלוויזיה, עריכה דיגיטלית מתקדמת (Avid), אולפן טלוויזיה, קומפוזיציה משולבת אפקטים דיגיטליים (After Effects), תרגול במעבדה ובחדרי העריכה.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.