קורס תקשורת חזותית - חשיפה - בית הספר לאמנויות התקשורת הטלויזיה והמולטימדיה:
תוכן הקורס -
במהלך הלימודים לומדים הסטודנטים 4 התמחויות שונות, לימודי עיצוב גרפי ופרסום: לימודי עיצוב גרפי לשידור (ברודקאסט), לימודי עיצוב גרפי לאינטרנט, למדיה חדשה ולאינטראקטיב, לימודי אמנות ותרבות.
הלימודים בקורס מורכבים מפיתוח חשיבה רעיונית ומחשיפה לנושא התקשורת החזותית על צורותיה השונות; לימודי אמנות, הפקה ועיצוב המוצר; שיעורי עיצוב גרפי הכוללים היכרות עם הזרמים השונים בעיצוב הגרפי ובעיצוב הטיפוגרפי והתפתחותם; עיצוב ממשק והבנת השפה האינטראקטיבית הנוצרת בין האדם למחשב; לימודי תקשורת חזותית, פרסום ותקשורת שיווקית; תכנון ובנייה של עולמות וירטואליים; תכנון וניהול פרויקטים; עיצוב לאינטרנט; הרצאות אורחים של האנשים המובילים את תעשיית הפרסום, המולטימדיה וההיי־טק בארץ.
הקורס נבנה במטרה להעניק ידע ומיומנויות לחשיבה יצירתית, אנליטית וביקורתית במקביל לחלק היישומי.
משך הקורס - הקורס בנוי כך שניתן לפרוש אותו על פני שנתיים או שלוש שנים, על-פי בחירת הסטודנטים. יינתנו מלגות למצטיינים.
תעודות והסמכה -
עם סיום שתי שנות לימוד ולאחר הצגת פרוייקט גמר תוענק לסטודנטים תעודת סיום של מסלול דו-שנתי "תקשורת חזותית - עיצוב גרפי ואינטראקטיב" מטעם בית הספר חשיפה.
עם סיום שלוש שנות לימוד ולאחר הצגת פרויקט הסיום תוענק לסטודנטים תעודת סיום של מסלול תלת-שנתי מטעם בית הספר חשיפה.