ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

היחידה ללימודי חוץ של הקריה האקדמית אונו

קורס אימון בהתמחות אימון זוגי

קורס אימון בהתמחות אימון זוגי ביחידה ללימודי חוץ של הקריה האקדמית אונו מבוצע בשיתוף פעולה עם הקמפוס לאימון וניהול בינלאומי. קורס האימון שם לו למטרה להכשיר מאמנים בעלי כלים אימוניים ומיומנויות לאימון האישי, המכירים את העקרונות המנחים את עולם האימון והראציונל המוביל אותו. שימו לב: הלימודים מתקיימים באור יהודה!

היחידה ללימודי חוץ של הקריה האקדמית אונו - התמחות אימון זוגי
מטרת הקורס היא הקנייה של כלים ייעודיים בתחום האימון הזוגי, על מנת להכשיר אנשי מקצוע בתחום מבוקש ומתפתח במהירות.

התמחות אימון זוגי - קהל יעד
מאמנים המבקשים לרכוש כלים מקצועיים בתחום האימון הזוגי, וכן אנשים ללא הכשרה מקצועית המעוניינים להתפתח מבחינה אישית בתחום הזוגיות, הם קהל היעד של קורס אימון זוגי.

תנאי קבלה - התמחות אימון זוגי
על מנת להתקבל לקורס, יש להציג תעודת מאמן ממוסד לימודי מכור.

התמחות אימון זוגי - אופן הלימודים
היחידה ללימודי חוץ של הקריה האקדמית אונו פיתחה קורס מרתק, הכולל היכרות עם מושגי עומק בתחום האימון הזוגי, תרגול של מיומנויות אימון זוגי, הבנת התבנית של השלבים השונים באימון, תרגול, ועוד.

נושאי הלימוד - התמחות אימון זוגי
תוכנית הלימודים מרתקת ומקיפה, וכוללת את כל הנושאים הדרושים על מנת לעסוק בתחום. אימון לפיתוח החזון, עקרונות האימון הזוגי, הובלה לקראת השלב הבא, דרוג ערכי הזוגיות, היכרות עם ספרי אימון הקיימים בשוק, סיום תהליך האימון הזוגי, בניית זוגיות חדשה, הגדרת הדברים החשובים, תפקידי המאמן הזוגי וגיבוש חזון זוגי הם רק חלק מנושאי הלימוד של קורס אימון זוגי.

התמחות אימון זוגי - הקף ההתמחות
תוכנית הלימודים למאמנים היא בהיקף של 36 שעות אקדמיות, הכוללים שישה מפגשים חד שבועיים, בני שש שעות כל אחד. לקהל הרחב תוכנית הלימודים כוללת 24 שעות אקדמאיות, של ארבעה מפגשים חד שבועיים, בני שש שעות כל אחד.

תעודת סיום - התמחות אימון זוגי
לאחר סיום הלימודים ועמידה בדרישות בהצלחה, הבוגרים זכאים לתעודת גמר מטעם 'הקמפוס לאימון וניהול בינלאומי', והקריה האקדמית אונו - היחידה ללימודי חוץ. בנוסף, למעוניינים בכך, ישנה אפשרות לתעודת מאמן זוגי בינלאומית של אוניברסיטת קליפורניה FCE.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.