ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

מכללת ג'ון ברייס - מדיאטק הייטק

קורס הכשרת מטמיעי מערכות מידע ERP Priority & SAP

מכללת ג'ון ברייס – מדיאטק הייטק מציעה קורס אשר נועד להכיר למשתתפיו את מערכות הניהול הנפוצות ביותר בארץ – Priority ו-SAP, ולהקנות להם יכולת עבודה עם מערכות חשובות אלו, המשמשות לניהול יעיל של מערכות כספים, כוח אדם, חומרים, תהליכי ייצור ועוד.
קורס הכשרת מטמיעי מערכות מידע ERP Priority & SAP – מידע כללי
קורס ייחודי זה של מכללת ג'ון ברייס- מדיאטק הייטק הינו קורס מעמיק ומקיף, המכשיר את בוגריו במיטב הידע והכלים לעבודה עם מערכות ה ERP המובילות SAP ו-Priority. הלימודים בקורס מקנים יתרון לקידום מקצועי לכלכלנים, רואי חשבון, חשבים ומנהלי חשבונות, כמו גם למהנדסים והנדסאים בתחומי התעשייה והניהול ותחומים קרובים אחרים.

קורס הכשרת מטמיעי מערכות מידע ERP Priority & SAP – קהל היעד ותנאי הקבלה
הלימודים בקורס מיועדים למעוניינים להשתלב בעבודה בתחומי הלוגיסטיקה, הפיננסים או המכירות, בסביבת SAP ו- Priority. הלימודים מתאימים לקהל הרחב, כמו גם למהנדסים והנדסאים בתחומי התעשייה והניהול (ותחומים קרובים), המעוניינים להעמיק ידיעותיהם בתחום. תנאי הקבלה לקורס כוללים ניסיון של שנתיים ומעלה בעבודה עם מערכות הפעלה, ויכולת קריאה באנגלית ברמה טובה.

קורס הכשרת מטמיעי מערכות מידע ERP Priority & SAP – נושאי הלימוד
בין הנושאים והתכנים הנלמדים במהלך הקורס: מבוא למערכות מידע ו ERP, אקסל, היכרות עם המערכת והמודולים השונים, מבוא למערכת SAP – וניווט, שימוש במערכת ומבוא ליישום מודול MM -Materials Management, שימוש במערכת ומבוא ליישום מודול FI -Financial Accounting, מבוא והיכרות עם מודול מכירות והפצה SD -Sales and Distribution. 
ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.