ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

עזריאלי והטכניון - לימודי המשך

סדנאות שיווק באינטרנט

עזריאלי והטכניון - לימודי המשך מציעים לכם מגוון סדנאות מרתקות בנושא שיווק באינטרנט.

עזריאלי והטכניון - לימודי המשך - סדנאות שיווק באינטרנט לבחירתכם:
קידום אתרים וכתיבה שיווקית
רשתות חברתיות ככלי לקידום עסקי
פרסום באינטרנט

סדנת קידום אתרים וכתיבה שיווקית - לדעת להפוך אתרים לשימושיים
מהפכת האינטרנט שינתה את פני עולם הפרסום ויצרה מימד חדש של תקשורת שיווקית. בשנים האחרונות מפנים עסקים וחברות רבות תקציבי פרסום משמעותיים לחשיפה מרבית ולקידום אתר האינטרנט שלהם. בסדנא המעשית תקבלו כלים מעשיים והכשרה מקצועית, החל מקידום בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים ועד שיווק ברשתות חברתיות. הסדנא תתמקד גם באחד הכלים החזקים בתחום קידום האתרים - כתיבת תוכן שיווקי, המשפרת מידית את דירוג האתרים בגוגל והופכת את אתר האינטרנט למקור מידע מוסמך עבור הגולש. הקורס נפרש על פני 3 מפגשים והיקפו 12 שעות.

רשתות חברתיות ככלי לקידום עסקי - להתחבר למשרד הפרסום הגדול בעולם
עולם הרשתות החברתיות הינו עולם תוסס, דינמי ומתפתח אשר הפך בשנים האחרונות לפלטפורמה שיווקית אדירה וחסרת גבולות עבור קהלים שונים ובעיקר לבעלי עסקים. שיווק ומיתוג ברשתות החברתיות מאפשרים חשיפה לקהל רחב באופן דינמי ובעלות נמוכה בהרבה מאמצעי שיווק אחרים הקיימים בשוק. בסדנא מרוכזת זו נלמד על כמה מהרשתות החברתיות המובילות ואיך להשתמש בהן כדי להפוך את המסר שלנו לוויראלי ומעניין וכמובן מה משפיע על הצלחת הפצתו. היקף הסדנא 3 מפגשים, סה"כ 12 שעות.

סדנת פרסום באינטרנט - להרים קמפיין ב"קליק"
מערכת פרסום המודעות של גוגל - Google Adwords היא שיטה אפקטיבית במיוחד לגיוס לקוחות חדשים וקידום מוצרים ושירותים. המערכת מאפשרת לכל אדם לקבוע את גודל התקציב שישקיע בפרסום, ומאפשרת מיצוי יעיל יותר של הפרסום בזכות שיפור ועדכון המודעות תוך כדי הקמפיין (אופטימיזציה). הסדנא המרוכזת מספקת לבעלי אתרים המקדמים את האתר שלהם או מתכוונים לקדם אותו באמצעות גוגל אדוורדס את כל הידע והניסיון הדרוש להשגת התוצאות הטובות ביותר. משך הסדנא 2 מפגשים בני 4 שעות כל אחד.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.