ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

מכללת הי-טק

קורס פיתוח מערכות Embedded/Real-Time

קורס פיתוח מערכות Embedded/Real-Time של מכללת היי מעניק הסמכה מלאה ומקיפה בתחום דינאמי ומתפתח במהירות, ומאפשר להשתלב במגוון רחב של מקומות תעסוקה.מסלול לימודים זה הינו מסלול למתקדמים, יש צורך בניסיון כטכנאי או בוגר מסלול רשתות MCSE או MCITP

קורס פיתוח מערכות Embedded/Real-Time במכללת הי-טק מעניק כלים מקצועיים מתקדמים לשם השתלבות בתחום מתפתח במהירות, של מערכות משובצות מחשב (Embedded Systems). מערכות אלקטרוניות בעלות יחידת מחשב אחת או יותר נמצאות כיום בשימוש רב בעולם ההי-טק, וישנו ביקוש רב לאנשי מקצוע איכותיים, בעלי ידע ומיומנוות בתחום תכנון, פיתוח ובדיקה של מערכות משובצות מחשב עם ובלי דרישות Real-time, עם או בלי שילוב מערכות הפעלה.

שימוש במערכות משובצות מחשב נמצא במוצרים רבים סביבנו, כולל גאדג'טים, מערכות בקרה ברכב, ועוד. מכללת הי-טק פיתחה קורס פיתוח מערכות Embedded/Real-Time יחודי, המעניק היכרות מעמיקה עם תחום דינאמי. כחלק מההכשרה המקיפה אותה מעניקה מכללת הי-טק לסטודנטים, במהלך הלימודים נסקרים כלים ושיטות ייחודיות לשם תכנון מערכות המגיבות בזמן בזמן אמת (Real-time), תוך מתן מענה לדרישות זמן מדויקות.

תנאי קבלה של קורס פיתוח מערכות Embedded/Real-Time במכללת הי-טק כוללים הכרת תפעולית של מחשב ומערכת הפעלת חלונות, ידע מוקדם בפיתוח תוכנה, ויכולת קריאה והבנת אנגלית. משך הקורס הוא 380 שעות על פני 95 מפגשים, המקנים לסטודנטים במהלך לימודי פיתוח מערכות Embedded/Real-Time במכללת הי-טק הכשרה מעמיקה, החל מהשלב הבסיסי ועד לפיתוח מערכות מורכבות.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.