ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

מכללת הי-טק

קורס Web Master 3.0 - ניהול אתרי אינטרנט - ניהול תוכן מבוסס Open Source

במקביל לחשיבות הרבה של ניהול אתר אינטרנט וסביבתו בצורה מקצועית, תפקידו של מנהל אתר הופך למורכב ומאתגר. קורס Web Masters לניהול אתרי אינטרנט מעניק הכשרה מלאה ומקיפה בהתאם לדרישות השוק, ומקנה את כל הידע הדרוש בכדי לעסוק במקצוע מבוקש ונדרש במיוחד.

קורס Web Masters - מנהלי אתרי אינטרנט בסביבת Web 2.0 - מכללת הי-טק
קורס Web Master 3.0 - ניהול אתרי אינטרנט - ניהול תוכן מבוסס Open Source מעניק את כל הידע הדרוש על מנת להשתלב בעולם האינטרנט, ניהול התוכן וההייטק, במציאות בה בכל עסק או ארגון יש אתר אינטרנט אחד לפחות. השימוש באתרי אינטרנט ואינטראנט הוא למטרות תקשורת בין הארגון ללקוחות, הספקים, העובדים, הקהל הרחב, ניהול מידע ורשויות החוק. על מנת לנהל אתר בצורה יעילה ומקצועית יש צורך בהכשרה מקצועית מקפת, וקורס Web Masters במכללת הי-טק פותח במיוחד למטרה זו.

תכני קורס Web Masters כוללים מיומנויות ניהול פרויקטי אינטרנט, בניית אתרים באמצעות 9 Dream Weaver, כלי ניהול תוכן, XML, HTML & CSS, מסחר אלקטרוני, אפיון ותכנון אתרים, ניהול תשתית האתר באמצעות IIS, שימוש בתוכנת Flash CS3 ומבוא לשפת 2.00 Action Scripts, עבודה מול בסיסי נתונים ומבוא לשפת SQL, טכניקות למידה, קישוריות לבסיסי הנתונים מסביבת הפיתוח של Microsoft באמצעות ASP.Net, ועוד.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.