ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

מכללת רמת גן האוניברסיטה הפתוחה

תוכנית המקפצה

תוכנית המקפצה של מכללת רמת גן מסייעת לכל סטודנט לממש את הפוטנציאל הטמון בו, ומקצרת את זמן הלימודים הדרוש לשם קבלת תואר.

תוכנית המקפצה - מכללת רמת גן
מכללת רמת גן פועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם האוניברסיטה הפתוחה, ומאפשרת להגיע לתואר ראשון של אוניברסיטה בתנאים של מכללה. תוכנית המקפצה עוזרת להגדיל את הסיכוי לקבל תואר, לשפר את ממוצע הציונים, לקצר את התקופה לתואר, לחסוך כסף מאחר ואין צורך במורים בפרטיים, ומעלה את הסיכוי להתקבל לתואר שני.

תוכנית המקפצה - יתרונות לסטודנטים
מכללת רמת גן מציעה, נוסף על שיעורי הקורס הרגילים, גם מפגשי לימוד נוספים לשם תגבור, הבהרה ותרגול של הנושאים הנלמדים. מרכז ההדרכה של מכללת רמת גן מציע מגוון סדנאות באסטרטגיות למידה, וכן הדרכות אישיות, הדרכות קבוצתיות, וסיוע פרטני לבעלי לקויות למידה.

Gool - פורטל פתרונות, עבודות ומבחנים - מכללת רמת גן
כחלק מתוכנית המקפצה, המכללה מציעה מאגר גדול של פתרונות לבחינות ומטלות, מתוך הקורסים הנלמדים. האתר כולל פתרון פתרון מפורט ומצולם בווידאו לבחינות ב-15 קורסים, פתרון ממ"נים ב-5 קורסים נוספים, ואף קורס אינטרנט מלא במיקרו-כלכלה וסדנת ריענון במתמטיקה בסרטוני וידאו בחינם. חשוב לציין כי סטודנטים שאינם במכללת רמת-גן נדרשים לשלם בעבור כל כניסה לאתר.

תואר של האוניברסיטה הפתוחה - תוכנית המקפצה
נוסף על כל היתרונות שצוינו, מכללת רמת מקיימת מרתונים לתרגול בני שלוש שעות לפני בחינות, כולל פתרון מודרך של בחינות קודמות. מעבר לכך, לפני תחילת הלימודים ישנם מפגשי הכנה לקורס מבוא לסטטיסטיקה א' ולקורס מבוא לסטטיסטיקה והסתברות במדעים.

תוכנית המקפצה - יועצים אקדמיים וליווי אישי
מכללת רמת גן מעמידה לרשות הסטודנטים יעוץ אקדמי זמין בכל עת, המסייע לבחור את מסלול הלימודים, להכין מערכת שעות אישי, ועוד. חשוב לציין כי הסטודנטים מלווים את הסטודנט החל מרגע הפנייה ועד לסיום התואר, וזאת נוסף על ליווי אישי של מערך הרישום והשירות.

מכללת רמת גן - תנאי קבלה
כחלק משיתוף הפעולה עם האוניברסיטה הפתוחה, מכללת רמת גן מציעה מעל 70 שילובים מרתקים ומגוונים לתואר ראשון, וכל זאת ללא תעודת בגרות או ציון בפסיכומטרי. עם זאת, שכר הלימודים הוא אוניברסיטאי, מתוקצב ע"י מדינת ישראל ומזכה בהחזרים ע"פ ועדת וינוגרד.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.