קורס שיווק בינלאומי - מכללת רמת גן-היחידה ללימודי חוץ:
כיום, הפך העולם לשוק אחד, גלובלי, במגוון רחב של תחומים מסחר. שינוי זה מצריך משווקים מקומיים קטנים להפנות את מבטם אל תחום השיווק הבינלאומי. במדינת ישראל, שהינה מדינה בעלת פוטנציאל מקומי מוגבל גם ככה, עסקים רבים מוצאים את עצמם בשנים האחרונות נסחרים בשווקים בחו"ל.
קהל היעד -
קורס שיווק בינלאומי מיועד לבוגרי קורס ניהול השיווק והפרסום, בוגרי קורס ניהול עסקי, בעלי עסקים המעוניינים להיכנס לתחום ולבעלי ניסיון בשיווק המעוניינים להיכנס לתחום.
תוכן הקורס -
הנושאים המרכזיים הנלמדים בקורס: מושגי השיווק הבי"ל, סוגי שווקים- מפותחים מול מתפתחים; השפעות תרבותית, משפטיות ומנהגים עיסקיים על שיווק בי"ל; הסביבה הבי"ל והסחר הבי"ל, איזורי סחר; המחקר השיווקי הבי"ל; הבחירה בפעילות בי"ל; ניהול שיווק גלובלי; הפצה בי"ל; אסטרגיות לשיווק בי"ל; תערוכות בי"ל ככלי שיווקי.
משך הקורס - הקורס כולל 15 מפגשים.