ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

מכללת גישות

קורס מכירות למקצוענים

קורס מכירות למקצוענים של מכללת גישות הוא קורס ייחודי אשר שם דגש על הקניית כלים ומיומנויות לשיפור יכולות המכירה והכישורים הבינאישיים תוך לימוד חוויתי, תרגול ואימון קבוצתי ואישי. הלימודים בקורס מכירות כרוכים בהשתתפות פעילה, הכנת מטלות ותרגילים, עמידה מול קהל, טלוויזיה במעגל סגור, מתן וקבלת משובים.

קורס מכירות למקצוענים - מכללת גישות:
איש המכירות של המאה עשרים ואחת הוא מקצוען, בעל מיומנויות חברתיות ובין אישיות ברמה הגבוה ביותר. בכדי לעשות את עבודתו נאמנה נדרש איש המכירות המודרני למגוון כישורים בהם יכולת משחק, הבנה פסיכולוגית, יצירתיות, כושר ביטוי גבוה ושליטה במדיום התקשורתי. אולם אין זה מספיק, ההתפתחות המואצת של התחום ואופיים המשתנה של הלקוחות דורשים מאנשי המכירות להמשיך לשפר ולשכלל את כישוריהם ואת מיומנויותיהם על מנת להצליח.

קורס מכירות למקצוענים של מכללת גישות הוא קורס ייחודי אשר שם דגש על הקניית מיומנויות, אמון אישי וקבוצתי, תרגול, ולימוד חוויתי לשיפור יכולות המכירה והכישורים הבינאישיים של אנשי המכירות. הלימודים בקורס הם חוויתיים ודורשים השתתפות פעילה, הכנת מטלות ותרגילים, טלוויזיה במעגל סגור, עמידה מול קהל, מתן וקבלת משובים.

קורס מכירות למקצוענים - המועדים הבאים -
הקורס יתחיל בתאריך 22/02/11 בשעות 18:00-21:15 בשלוחת רחובות

קורס מכירות למקצוענים - תנאי קבלה -
על מנת להתקבל לקורס על המועמדים לשלוח קורות חיים ולענות לשאלון, חלק מהמועמדים יעברו ראיון אישי טרם קבלתם לקורס.

קורס מכירות למקצוענים - מבנה הקורס -
הלימודים בקורס כוללים כ-40 שעות אקדמאיות, 10 מפגשים, בין השעות 17:30-21:00.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.