ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

המכללה למינהל - המסלול האקדמי לימודי המשך

ניהול ויישום מודול לוגיסטי (MM) בסביבת SAP ERP

קורס ניהול ויישום מודול לוגיסטי (MM) בסביבת SAP ERP, מיועד לאקדמאים בעלי תואר מתחומי תעשיה וניהול, לוגיסטיקה ומינהל עסקים, אשר עוסקים בניהול תפעולי ומעוניינים גם לעסוק ביישום מודול לוגיסטי של מערכות ERP-SAP. במידה ויש בכם את הניצוץ להץתחיל קורס מרתק זה, אתם מוזמנים להגיע לריאיון אישי ולעבור מבדק התאמה ולהתחיל בקורס אשר מתקיים בקמפוס המסלול האקדמי, המכללה למינהל. תאריך הפתיחה הינו: 01/07/2012.
ניהול ויישום מודול לוגיסטי (MM) בסביבת SAP ERP - מידע כללי:
מערכות ERP מאפשרות שילוב של תהליכים, נתונים ומידע בין הפונקציות השונות בארגון ובין הארגון לשותפיו העסקיים. כמו כן, השילוב מאפשר התייעלות בכל רובדי הארגון, קיצור זמני תגובה לשוק, יכולת להבין ולנתח את הפעילות העסקית ותמיכה בתהליכי קבלת החלטות.

ייעוד הקורס:
הכשרת מומחים לניהול ויישום מודול לוגיסטי - MM בסביבת ERP-SAP
התמקדות בזווית הראיה של יישום המודול הלוגיסטי וניהול מודולי הרכש והמלאי בארגון המאפשרים: תכנון וניהול הפעילות הלוגיסטית האסטרטגית, ניהול הפעילות התפעולית השוטפת, אינטגרציית תהליכים בניהול לוגיסטי עם פונקציות אחרות לרוחב הארגון ועם השותפים העסקיים. בנוסף, תהיה היכרות מעמיקה עם המודולים המרכזיים של המערכת ותדעו איך להוביל תהליכי יישום למודול MM בארגונים וכן לנתח ולהבין את השיקולים העומדים מאחורי ההחלטה לגבי אימוץ של מערכת ERP ושיקולים בבחירת החבילה המתאימה לארגון.

תכני הלימוד:
טכנולוגיות עסקיות וסביבת ה – ERP
היכרות וניווט על מערכת ERP-SAP
מודול לוגיסטי - MM ברמת המשתמש
מודול מכירות והפצה - SD ברמת המשתמש
מודול לוגיסטי - MM ברמת המיישם
אינטגרציה תהליכית
Business Workflow בסביבת SAP NetWeaver
ועוד.

היקף הקורס:
הקורס מורכב מ- 24 מפגשים והוא מתקיים בימי ראשון ורביעי, בין השעות: 17:30 - 21:30.

תעודה:
במידה ותהיו נוכחים לפחות 80% מהמפגשים, תהיה עמידה והצלחה בבחינות, הגשת פרוייקט מסכם ועמידה בתקנון הלימודים, תוענק לכם תעודת גמר מטעם המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל.
ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.