ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

המכון ללימודי המשך

קורסי טכנולוגיות עסקיות ופיתוח תוכנה

המכון ללימודי המשך של המסלול האקדמי המכללה למינהל הינו גוף הדרכתי, אשר מתמחה בטכנולוגיה ומנהיגות עסקית. קורסי טכנולוגיות עסקיות ופיתוח תוכנה מעניקים ידע עדכני ומיומנויות פרקטיות, ופותחים את הדלת לקראת מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה מאתגרות ומתגמלות.

המכון ללימודי המשך - קורסי טכנולוגיות עסקיות ופיתוח תוכנה
קורס ניהול ויישום מודול FI (פיננסי) בסביבת ERP-SAP Systems
קורס ניהול ויישום מודול HR (משאבי אנוש ) בסביבת ERP-SAP Systems
קורס ERP-SAP
קורס ניהול ויישום מודול לוגיסטי MM

קורס ניהול ויישום מודול FI (פיננסי) בסביבת ERP-SAP Systems
קורס מרתק זה מעניק את הכלים הנחוצים על מנת לאמץ מערכות מידע אינטגרטיביות, אשר נחוצות על מנת לנהל בעידן המודרני בעולם תחרותי. קהל היעד של הקורס כולל אקדמאים מתחומי מינהל עסקים, חשבונאות, כלכלה, וניהול כספים, אשר מבקשים להתקדם מבחינה מקצועית ביישום מודול פיננסי של מערכות ERP-SAP. תנאי הקבלה לקורס כוללים ראיון אישי, רקע אקדמי, וכן יכולת למידה והטמעת נושאים חדשים. תוכנית הלימודים מקיפה 140 שעות אקדמאיות, ובכלל זה פרויקט עצמי בהיקף של 20 שעות, ועם סיומו הבוגרים זכאים להסמכה מטעם המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל, One1 College ניהול ויישום מודול FI (פיננסי) בסביבת ERP-SAP Systems.

קורס ניהול ויישום מודול HR (משאבי אנוש ) בסביבת ERP-SAP Systems
קורס מרתק זה מעניק את הכלים הנחוצים על מנת לאמץ מערכות מידע אינטגרטיביות, אשר נחוצות על מנת לנהל בעידן המודרני בעולם תחרותי. קהל היעד של הקורס כולל אקדמאים מתחומי מדעי ההתנהגות, תעשיה וניהול, מינהל עסקים, ולכל העוסקים בניהול משאבי אנוש המעוניינים לעסוק ביישום מודול HR של מערכות ERP-SAP ולהפוך למובילים בתחומם. תנאי הקבלה לקורס כוללים ראיון אישי, וכן רקע אקדמי רלוונטי. תוכנית הלימודים מקיפה 140 שעות אקדמאיות, ובכלל זה פרויקט עצמי בהיקף של 20 שעות, ועם סיומו הבוגרים זכאים להסמכה מטעם המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל, One1 College ניהול ויישום מודול HR (משאבי אנוש) בסביבת ERP-SAP Systems.

קורס ניהול , הטמעה ועקרונות היישום למערכות ERP - SAP - Management & Assimilation ERP- SAP Systems
קורס מרתק זה מעניק את הכלים הנחוצים על מנת לאמץ מערכות מידע אינטגרטיביות, אשר נחוצות על מנת לנהל בעידן המודרני בעולם תחרותי. קהל היעד של הקורס הוא מי שמבקש לעסוק בעשייה ניהולית, ולהשתלב בתחומי ההדרכה וההטמעה למערכות ERP. תוכנית הלימודים מקיפה 80 שעות אקדמאיות, וכוללת נושאים מרתקים דוגמת מודול הרכש והמלאי, היכרות וניווט על מערכת ה - ERP, מודול מכירות והפצה, אינטגרציה תהליכית, מודול פיננסי, ועוד.

קורס ניהול ויישום מודול MM (לוגיסטי) בסביבת ERP-SAP Systems - Management & Logistic Application of SAP System
קורס מרתק זה מעניק את הכלים הנחוצים על מנת לאמץ מערכות מידע אינטגרטיביות, אשר נחוצות על מנת לנהל בעידן המודרני בעולם תחרותי. קהל היעד של הקורס כולל אקדמאים מתחומי מינהל עסקים, לוגיסטיקה, תעשיה וניהול, ולכל העוסקים בניהול תפעולי המעוניינים לעסוק ביישום מודול לוגיסטי של מערכות ERP-SAP ולהפוך למובילים בתחומם. תנאי הקבלה לקורס כוללים ראיון אישי, וכן רקע אקדמי רלוונטי. תוכנית הלימודים מקיפה 140 שעות אקדמאיות, ובכלל זה פרויקט עצמי בהיקף של 20 שעות, ועם סיומו הבוגרים זכאים להסמכה מטעם המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל, One1 College, ניהול ויישום מודול MM (לוגיסטי) בסביבת ERP-SAP Systems.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.