ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

סיי-פי

פתרונות מתקדמים בפסיכולוגיה

קבוצת סיי-פי פתרונות מתקדמים בפסיכולוגיה מציעה מגוון של קורסים מרתקים, המקנים כלים מעשיים בתחום הטיפול בביו פידבק. טיפול בביו פידבק בהתמודדות עם לחצים הינו תחום מבוקש ודינאמי, המאפשר להשתלב במגוון רחב של מקומות תעסוקה.

סיי-פי פתרונות מתקדמים בפסיכולוגיה - קורסים
קורס מטפלים בביופידבק
קורס מאמני ביופידבק
קורס להכשרת מאמנים בויסות לחצים - Stress Management

קורס מטפלים בביופידבק - קורס זה מעניק למטפלים רקע תיאורטי נרחב בתחום הביופידבק, ומיועד למטפלים בעלי הסמכה מטעם משרד החינוך או משרד הבריאות. שילוב של ביופידבק מקנה יתרונות רבים, ובכלל זה התמקדות בקשר גוף נפש, הגברת מידת הגמישות בתגובות, הצגת ההשפעה של טכניקות הרפיה שונות על פרמטרים גופניים, ועוד. במהלך קורס מטפלים בביו פידבק הסטודנטים ייחשפו לנושאים מרתקים, בדגש על שילוב טכניקות טיפוליות של ביופידבק, בטיפולי קוגניטיבי דינאמי או התנהגותי. חשוב לציין כי הקורס משלב תכנים תיאורטיים יחד עם התנסות חווייתית אישית, והוא כולל 12 מפגשים בני 6 שעות אקדמאיות כל אחד. סיום בהצלחה של פרקטיקום של 20 שעות, מאפשר קבלת תעודה מהאיגוד לקידום הביופידבק והנוירופידבק בישראל (IBNA).

קורס מאמני ביופידבק - קורס זה מיועד לאנשים מתחומים מגוונים, אשר אינם בעלי רקע טיפולי, המבקשים להשתלב בתחום האימון בביו פידבק. משך הקורס הוא 56 שעות אקדמיות, ונוסף על כך 16 שעות הכשרה המשלבות רקע תיאורטי עם הכשרה מעשית בתחומים מגוונים דוגמת חוסן מנטאלי, אימון, התמודדות עם לחץ, ועוד. חלק משעות ההכשרה כוללות ידע ייחודי וראשוני בישראל, אשר פותח על ידי פרופ' אריק פפר, פרופ' וייטה וילסון ומאמני ספורט בכירים בארה"ב. חשוב לציין כי הקבלה למסלול מציבה תנאי קבלה של ראיון אישי, ומי שיבחר בכך יוכל להמשיך להתמחות הכוללת 20 שעות הדרכה על מקרים, אשר לאחריה הבוגרים זכאים לתעודת מאמן ביופידבק מטעםIBNA העמותה לקידום הביופידבק והנוירופידבק בישראל.

קורס להכשרת מאמנים בויסות לחצים - Stress Management - קורס זה מיועד למי שאינם מוגדרים כמטפלים על ידי משרד הבריאות, אך מבקשים לרכוש כלים בתחום ניהול לחצים וביופידבק על מנת לשלבם בעבודתם. במהלך הקורס המשתתפים ירכשו כלים מתקדמים בתחום ניהול תגובות לחץ והתמודדות עם מתחים, באמצעות תהליך למידה המבוסס על מתן משוב לתגובות פיזיולוגיות. קורס הכשרת מאמנים בויסות לחצים כולל נושאים מרתקים רבים, ובהם פיתוח מודעות לקשר גוף נפש, שינוי תגובות קוגניטיביות ורגשיות, חשיבה חיובית ועוד. הקורס אינו מחייב ידע קודם בתחום, והוא פותח במיוחד על מנת להקנות הסמכה מקצועית ומהירה בתחום מבוקש ויוקרתי של ניהול מתחים. חשוב לציין כי הקורס משלב תכנים תיאורטיים יחד עם התנסות חווייתית אישית, והוא כולל 12 מפגשים בני 6 שעות אקדמאיות כל אחד. סיום בהצלחה של פרקטיקום של 20 שעות, מאפשר קבלת תעודה מהאיגוד לקידום הביופידבק והנוירופידבק בישראל (IBNA).

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.