ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

המכללה האקדמית נתניה

לימודי תואר ראשון במשפטים

המכללה האקדמית נתניה מציעה קשת רחבה של לימודי תואר ראשון במשפטים, תוך הקפדה על תכני לימוד עדכניים וברמה אקדמית גבוהה.

תואר ראשון במשפטים LL.B - המכללה האקדמית נתניה
בית הספר למשפטים של המכללה האקדמית נתניה מציע לימודי תואר ראשון במשפטים איכותיים ומקצועיים, במתכונת אקדמית הבנויה במתכונת של הפקולטות למשפטים שבאוניברסיטה העברית בירושלים ובאוניברסיטאות תל-אביב, בר-אילן וחיפה. על מנת להעניק לסטודנטים השכלה רחבה, הלימודים כוללים קורסים מגוונים, ובכלל זה העמקה בעסקאות סחר בינלאומי, דיני מסים, ופילוסופיה של המשפט.

לימודי משפטים - צוות המרצים
הסגל האקדמי של המכללה האקדמית נתניה כולל מרצי פנים, לצד מורים מן החוץ. בצוות חברים פרופסורים וכן בעלי דוקטור, בעלי ניסיון רב בהוראה ומחקר בתחומים מגוונים.

לימודי תואר ראשון במשפטים - משך הלימודים
תוכנית הלימודים כוללת שלוש וחצי שנים, בדומה ללימודי משפטים בפקולטות בישראל. שתי כיתות יתקיימו במתכונת משולבת של לימודי בוקר ולימודי ערב, וכיתת לימוד נוספת תתקיים במסגרת של לימודי ערב וימי שישי.

לימודי משפטים LL.B - תוכנית הלימודים
הסטודנטים נחשפים לקשת מרתקת ומגוונת של נושאים מתחומי מידע שונים ומאתגרים, ומשלבים בין קורסי חובה, הרצאות מבוא, סמינרים, ועוד. קורס זכויות האדם, צדדים לעבירה, זכויות נשים, משפט ואלימות, סוגיות בדיני משפחה ובענייני המעמד האישי, דיני נזיקין, הסייגים לאחריות הפלילית, זכויות נשים, משפט ורפואה, קונפליקטים תרבותיים במשפט הפלילי, תכנון מס לגיטימי, ביקורת בג"צ על המנהל הציבורי, הגבלים עסקיים, ענישה פלילית, דיני הוצאה לפועל, הירושה והצוואה במשפט העברי, שיקול הדעת בקביעת עבודות ואמנות הנאום והשכנוע הם רק חלק מהתחומים אותם לומדים הסטודנטים במהלך תואר ראשון במשפטים.

לימודי משפטים לתואר ראשון - חזון חברתי
כחלק מהחזון החברתי של המכללה האקדמית נתניה, הסטודנטים לוקחים חלק פעיל במספר פרויקטים למען החברה. הקליניקה לסיוע משפטי הוקמה בשנת 1984, ומעניקה סיוע טרום משפטי במגוון תחומים, על ידי סטודנטים בהנחייתם של עורכי דין. פעילות מרכזית נוספת מתקיימת בשיתוף פעולה עם עמותת הלב, התנועה למלחמה בעוני, אשר מגייסת סטודנטים המעוניינים בעשייה חברתית. בנוסף, הסטודנטים של המכללה האקדמית חיפה משתתפים בפרויקט פר"ח, ופועלים באופנים רבים למען רווחתם באמצעות אגודת הסטודנטים.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.