ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

המכללה האקדמית נתניה

לימודי השלמה להנדסאים לתואר ראשון במדעי המחשב

המכללה האקדמית נתניה מציעה לימודי השלמה להנדסאי לתואר B.Sc, תוך הקפדה על תכני לימוד עדכניים וברמה אקדמית גבוהה.

לימודי השלמה להנדסאי לתואר B.Sc - המכללה האקדמית נתניה
בית הספר למדעי המחשב והמתמטיקה של המכללה האקדמית נתניה מציע לימודי השלמה להנדסאי לתואר B.Sc איכותיים ומקצועיים, המקנים ידע תיאורטי נרחב לצד מיומנויות מעשיות. הנדסאים הינם בעלי ידע וניסיון, ועל כן המכללה מכירה בכך ומאפשרת לימודים מסלול גמיש, פטורים מקורסים מסוימים, וכן הנחה משמעותית בשכר הלימוד.

לימודי מדעי המחשב להנדסאים - צוות המרצים
הסגל האקדמי של המכללה האקדמית נתניה כולל מרצי פנים איכותיים ובעלי ניסיון, אשר מילאו תפקידים רבים באקדמיה ובתעשייה גם יחד.

לימודי השלמה להנדסאי במדעי המחשב - קהל יעד
התוכנית מיועדת להנדסאים ממגמות מכשור ובקרה, תוכנה, מכטרוניקה או אלקטרוניקה. עם זאת, מועמדים אשר אינם הנדסאים אך מתעניינים בתוכנית רשאים לפנות לועדת חריגים.

לימודי תואר ראשון להנדסאים - תנאי קבלה
על מנת להתקבל לתוכנית, יש להציג תעודת בגרות מלאה בציון משוקלל של 75 לפחות, ציון של 80 לפחות בהיקף של 5 יחידות לימוד, וכן ציון ממוצע של 80 לפחות בלימודי הנדסאים.

לימודי השלמה להנדסאי לתואר B.Sc - משך הלימודים
תוכנית הלימודים מקיפה תשעה סמסטרים רצופים, בימים ראשון, חמישי ושישי. חשוב לציין כי הלימודים מתקיימים במתכונת של לימודי ערב, על מנת לאפשר גם לאנשים עובדים לרכוש השכלה ולהתקדם מבחינה אישית ומקצועית. בנוסף, ניתן לרווח את התוכנית להיקף של ארבע שנים, באישור הדיקן.

לימודי השלמה לתואר ראשון - תעודת גמר
לאחר סיום הלימודים ועמידה בהצלחה בכל הדרישות, הבוגרים זכאים לתעודת תואר ראשון B.Sc במדעי המחשב.

לימודי מדעי המחשב B.Sc להנדסאים - תוכנית הלימודים
הסטודנטים נחשפים לקשת מרתקת ומגוונת של נושאים מתחומי מידע שונים ומאתגרים, ומשלבים בין קורסי חובה, הרצאות מבוא, סמינרים, ועוד. קורס אנגלית למתקדמים, מבנים אלגבריים, מערכות ספרתיות, אנליזה נומרית, הסתברות וסטטיסטיקה, מערכות הפעלה, לוגיקה ותכנות לוגי, תכנות בסביבת חלונות, מבוא לרשתות מחשבים וגרפיקה מחשבים הם רק חלק מהתחומים אותם לומדים הסטודנטים במהלך תואר ראשון במדעי המחשב.

לימודי השלמה למדעי המחשב לתואר ראשון - חזון חברתי
כחלק מהחזון החברתי של המכללה האקדמית נתניה, הסטודנטים לוקחים חלק פעיל במספר פרויקטים למען החברה. הקליניקה לסיוע משפטי הוקמה בשנת 1984, ומעניקה סיוע טרום משפטי במגוון תחומים, על ידי סטודנטים בהנחייתם של עורכי דין. פעילות מרכזית נוספת מתקיימת בשיתוף פעולה עם עמותת הלב, התנועה למלחמה בעוני, אשר מגייסת סטודנטים המעוניינים בעשייה חברתית. בנוסף, הסטודנטים של המכללה האקדמית חיפה משתתפים בפרויקט פר"ח, ופועלים באופנים רבים למען רווחתם באמצעות אגודת הסטודנטים.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.