ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

מכללת סלע דעת

קורס הנהלת חשבונות 1+2

מכללת סלע דעת הממוקמת בכרמיאל מציעה קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 אשר מכשיר מנהלי חשבונות סוג 1+2 תוך הקניית כלים לשימוש במערכת הנהלת החשבונות המנוהלת על ידי ספרים ועל ידי תוכנת חשבשבת, פיתוח ידע ומיומנויות בתחום, והכשרה לקראת קבלת סיווג מקצועי מטעם משרד התמ"ת.

קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 - מכללת סלע דעת:
כל חברה, ארגון או מפעל מחויב על פי חוק בבניהול רישום שיטתי ועדכני של פעולותיו הכספיות, משמע, הנהלת חשבונות. מכאן שבכל בית עסק מועסקים עובדים בתחום הנהלת החשבונות האמונים על איסוף וריכוז המידע הכלכלי בנתונים כספיים, לצורך אספקת מידע בזמן אמת והכנת דוחות כספיים. אמינותו של המידע בתחום זה חשובה לצורך קבלת החלטות ולהצלחתו של כל ארגון ועל עובדי הנהלת החשבונות מוטלת אחריות רבה.

קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 - מטרת הקורס - 
מטרת הקורס להכשיר מנהלי חשבונות סוג 1+2 תוך חשיפה למערכת הנהלת החשבונות המנוהלת על ידי ספרים ועל ידי תוכנת חשבשבת, הקניית ידע ומיומנויות בתחום, וזאת לקראת קבלת סיווג מקצועי מטעם משרד התמ"ת.

קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 - קהל היעד -
קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 מתאים לאלו המבקשים להכשיר עצמם באופו מקצועי ואיכותי לתפקידי ניהול חשבונות במגזר הפרטי והציבורי.

קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 - תנאי קבלה -
על המועמדים להיות בעלי 10 שנות לימוד ולעבור וועדת קבלה.

קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 - נושאי הלימוד בקורס -
הנושאים המרכזיים הנלמדים בקורס הינם: התיעוד, הרישום הכפול, היומן, הספר הראשי, מאזני בוחן, ספרי עזר, רישום נתונים חשבונאים באמצעות מחשב, רישומי קופה נפרדים, רישומים מתקנים, התאמות עם גורמי חוץ, שכר ומשכורות, חשבונות סופיים, חשבון הייצור, חשבון הסחר, חשבון רווח והפסד, חשבון המאזן, שותפות א', עסקה משותפת, משגור א', מלכ"רים (מוסדות ללא כוונת רווח)
תורת המסחר: שטרות, צורות התאגדות, מיסוי, הביטוח הלאומי וביטוח כולל, מערכת הבנקאות
חשבון מסחרי: חישובי ריבית, ניכיון שטרות, יחס ופרופורציה, חישובי ריבית, טורים חשבוניים, הצמדה

קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 - מבנה הקורס -
הלימודים בקורס נפרשים על פני כ -7 חודשים, פעמיים בשבוע - 5 שעות אקדמיות כל פעם. סה"כ: 320 שעות, מתוכן 276 שעות עיוניות ו-44 שעות מעשיות.

קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 - תעודות -
לבוגרי הקורס תוענק תעודת גמר "הנה"ח 1+2" מטעם מכללת סלע דעת. בנוסף, תעודה מקצועית מטעם משרד התמ"ת: הנהלת חשבונות סוג 2 (לעוברים את בחינות המשרד).

קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 - השתלבות בשוק העבודה -
עם סיום הקורס יוכלו הבוגרים להשתלב בתחום הנהלת החשבונות ולהתברג לתפקידי הנהלה בארגון ואף לפתח קריירה עצמאית.
מכללת סלע דעת אף מעניקה בונוס לבוגרי הקורס - קורס חשבי שכר.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.