ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

הקריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה

הנדסאי חשמל

הקריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה הינה מכללה המתמחה בלימודי מדעים, טכנולוגיה והנדסה. המכללה מציעה לימודי הנדסאי חשמל איכותיים ומרתקים, בפיקוח מה"ט. הקריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה ממוקמת בתל אביב.

לימודי הנדסאי חשמל - הקריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה
מוצרי חשמל נמצאים בשימוש בכל תחומי החיים, הן בתעשייה והן בענפי השירות השונים. דבר זה יוצר ביקוש רב לבעלי מקצוע מוסמכים, בעלי הרישיון המתאים, אשר יתנו מענה לבעיות מקצועיות המתעוררות בתחום התכנון, הפיקוח, התחזוקה וההתקנה של מערכות אנרגיה והספק. תפקידו של הנדסאי החשמל הוא לתווך מבחינה מקצועית בין המהנדס המתכנן לבין דרגי הביצוע בפועל, דבר המבטיח אפשרויות רבות לתעסוקה מרתקת ומאתגרת.

הנדסאי חשמל - תעודת גמר
לאחר סיום הלימודים ועמידה בכל הדרישות בהצלחה, הבוגרים זכאים לדיפלומת הנדסאי חשמל בתחום מערכות ההספק מטעם מה"ט וזכות לרישום כחשמלאים מוסמכים. על פי חוק, מקץ שנת ניסיון אחת מסיום הלימודים חל שדרוג אוטומטי לדרגת חשמלאי ראשי ,ולאחר שנת ניסיון נוספת לדרגת חשמלאי הנדסאי, הרשאי לערוך תוכניות חשמל עד עוצמת זרם של 3X 630 אמפר.

תוכנית הלימודים - הנדסאי חשמל
לימודי הנדסאי חשמל מקיפים קשת עשירה של נושאים מרתקים, ומקנים את כל הידע הנחוץ על מנת לעסוק בתחום. קורס מערכות פיקוד ובקרה, רשתות ומערכות אנרגיה חשמלית, אלקטרוניקה תעשייתית, מכונות חשמל והנע חשמלי, בקרים ברי תכנות ויישומי מחשב זעירים הם רק חלק מנושאי הלימוד.

הנדסאי חשמל - תנאי קבלה
על מנת להתקבל ללימודים, יש צורך בתעודת בגרות ישראלית, וכן באישור מטעם החינוך על ציון עובר של 55 ומעלה בבחינות הבגרות במתמטיקה, אנגלית, ועברית. אפשרויות נוספות לקבלה הן תעודת גמר של מכינה טכנולוגית להנדסאים או טכנאים, מכינה קדם אקדמית, או מכינה 30+.

הקריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה - יתרונות לסטודנטים
לימודי הנדסאי חשמל מקנים לבוגרים ערך מוסף משמעותי לאחר סיום הלימודים, וזאת הודות להתמקדות בפרקטיקה ומתן דגש להכשרה מעשית למקצוע. הודות לתנאי הקבלה הנוחים, שכר הלימוד אשר נמוך מזה של שכר לימוד אוניברסיטאי וזמן הלימודים הקצר יחסית לזה של תואר בהנדסה, הסטודנטים רוכשים מקצוע מבוקש ומשתלבים בשוק העבודה במגוון רחב של תחומים מבוקשים.

לימודי הנדסאי חשמל - משך הלימודים
הקריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה שמה דגש רב על לימודים ממוקדים ופרקטיים, ומשום כך זמן ההכשרה הנדרש לקבלת דיפלומת הנדסאי הוא קצר במיוחד, וכולל ארבעה סמסטרים של לימודיי יום, או תשעה סמסטרים במסלול לימודי ערב.

פרויקט גמר - הנדסאי חשמל
חלק בלתי נפרד של לימודי הנדסאי חשמל בקריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה הוא פרויקט גמר, המאפשר לבטא את הידע, המיומנות והיכולת של הבוגרים. במהלך הפרויקטים הסטודנטים מביאים לידי ביטוי את הכלים אשר רכשו במהלך הלימודים, ומתנסים בלימוד עצמי, הרגלי עבודה ומימוש רעיונות על פי הסטנדרטים של התעשייה והאקדמיה.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.