ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

סטודנט - קורס הפסיכומטרי הטוב ביותר

קורס פסיכומטרי ללקויי למידה

סטודנט הינו מרכז ללימודי פסיכומטרי, אשר הוקם על ידי אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב. במרכז ללימודי פסיכומטרי סטודנט מקבל התלמיד את ההכנה הטובה ביותר לפסיכומטרי. לאחרונה פיתח 'סטודנט' קורס פסיכומטרי המותאם לבעלי לקויות למידה. קורס הפסיכומטרי ללקויי למידה נלמד באווירה אחרת, עם הדרכה צמודה ועם התאמת השיטות לכל תלמיד ותלמיד. 

קורס פסיכומטרי ללקויי למידה - סטודנט, מרכז ללימודי פסיכומטרי:
סטודנט הינו מרכז ללימודי פסיכומטרי מבית אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב. לאחרונה פיתח 'סטודנט' קורס פסיכומטרי המותאם לבעלי לקויות למידה, אשר מכין אותם בצורה הטובה ביותר לקראת הבחינה הפסיכומטרית. קורס הפסיכומטרי ללקויי למידה נלמד באווירה אחרת, עם הדרכה צמודה ועם התאמת השיטות לכל תלמיד ותלמיד.

אז מדוע ללמוד בקורס פסיכומטרי ללקויי למידה של סטודנט?
כי בפעם הראשונה מתייחסים אליך באמת...
קורס הפסיכומטרי לבעלי לקויות למידה פותח ונבנה בהתאם לצרכים של לקויי למידה. לפיכך, האווירה בקורס רגועה, הקורס מקיף ביותר, כל תלמיד מקבל ליווי אישי צמוד מהמורה וכיתת הלימוד קטנה (8-12 תלמידים בלבד). שילובם של גורמים אלו יחד מאפשר לתלמיד לתפקד טוב יותר בבחינה ופותר אותו מההתמודדות הקשה לבד מול המבחן. 

בנוסף, כולל הקורס המיוחד לבעלי לקויות למידה מפגשי תרגול וחזרה בקבוצות קטנות (2-3 תלמידים בקבוצה); ליווי מקצועי של מומחים בהוראה מותאמת ובפסיכומטרי; וסדנאות לשיפור אסטרטגיות למידה לאורך הקורס!

צוות המורים ומבנה קורס פסיכומטרי ללקויי למידה -
הקורס לבעלי לקויות למידה מועבר על ידי צוות מורים מנוסים ומובילים בתחום. כאשר ראוי לציין כי כל המורים בסטודנט הינם מורים בעלי ניסיון הוראה של שנים בתחום ההכנה לבחינה הפסיכומטרית.

אז מה כולל הקורס? הקורס כולל בין היתר 13 בחינות סימולציה מדורגות, מפגשים לצורך רענון בתחומי האלגברה, הגיאומטריה והאנגלית (ללא תשלום נוסף), ספרי לימוד מקיפים עם אלפי שאלות תרגול (כולל פתרונות מלאים), פגישות אישיות עם המורה, מפגשי מיקוד וחזרה,וליווי אישי וצמוד לאורך כל הקורס, מרתון לימודים לקראת הבחינה וכן תוכנת לימוד מילים ייחודית ומערכת מתקדמת לניתוח סימולציות פרי פיתוחה של סטודנט.

חומרי הלימוד של 'סטודנט' נכתבו על ידי מיטב המורים בתחום, בעלי ניסיון רב הן בהוראת פסיכומטרי והן בכתיבה ופיתוח של שיטות וחומרי לימוד פסיכומטריים.

* הקבלה לקורס פסיכומטרי ללקויי למידה על בסיס ראיון אישי

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.