ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

SafeTrade

קורס שיטות מסחר מתקדמות

חברת Safetrade ללימוד שיטות השקעה מתקדמות ואופציות מציעה קורס שיטות מסחר מתקדמות בו נרכשות טכניקות מסחר והשקעה אשר מיושמות על ידי סוחרי אופציות ברמה הגבוהה ביותר בארה"ב.

קהל היעד - 
הקורס מיועד לבוגרי הקורס היסודות או לבעלי ידע קודם במסחר באופציות שרוצים להתקדם וללמוד את שיטות המסחר המקצועניות ביותר ומוכנים להקדיש לכך מזמנם ומרצם. חשוב לציין כי יישום שיטות המסחר הנלמדות בקורס דורש נגישות לאינטרנט וכחצי שעת אנליזה ותכנון ליום, בממוצע. 

תוכן הקורס - 
במהלך הקורס מועבר כל הידע הנדרש להבנה מלאה של שיטת המסחר, מרמת יצירת היתרון המתמטי והסטטיסטי כזכות קיומה של השיטה דרך הלימוד האסטרטגיות הנכונות לניצול היתרון ועד רכישת טכניקות מפורטות המגדירות במדויק כיצד יש לפעול בתרחישים שונים. חשוב להדגיש שהידע התיאורטי הוא יריית הפתיחה למסע של תרגול, התנסות, הפנמת הידע וגיבושו לכדי מיומנות מעשית מוכחת, כאשר התרגול המעשי והיישום נעשה ע"י שלבי הכשרה מוגדרים וליווי של מורה דרך אשר יוביל את המשתתפים לחוף המבטחים הפיננסי.
חשוב לציין שהקורס מועבר בקבוצות קטנות של עד 16 איש.

משך הקורס -
הקורס כולל 8 מפגשים בני 4 שעות כל אחד, המתקיימים פעמיים בשבוע.

חברת ההדרכה SafeTrade הינה חברה מקצועית ללימוד שיטות השקעה מתקדמות באופציות הנסחרות בארה"ב. הקורסים שמציעה החברה מתבססים על התבוננות בניהול שיטות השקעה בחשבונות אמיתיים, תוך מתן הסברים מפורטים על כל צעד ובשקיפות מלאה. בנוסף שמה חברת SafeTrade דגש רב על אסטרטגיות השקעה המבוססות על חשיפה נמוכה לסיכונים פיננסיים וטכניקות ניהול סיכונים מתקדמות, מתוך ההכרה וההבנה כי המפתח להצלחה ארוכת טווח בשוק ההון מבוסס על ניהול סיכונים זהיר לא מפחות משהוא מבוסס על בחירת "הסוס המנצח". הלימודים מתאימים למשקיעים רציניים המעוניינים לרכוש ידע וכלים אפקטיביים להשקעה בשוק ההון על מנת להניב תשואות מרשימות בתיק ההשקעות שלהם. 

הלימודים מתקיימים בהרצליה פיתוח.
 

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.