ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

מכללת אוהלו

מסלול להכשרת מורים לבית הספר העל יסודי

מכללת אוהלו הנמצאת בקצרין מציה לכם את המסלול להכשרת מורים לבית הספר העל יסודי בשני מסלולים לבחירתכם: הוראת מתמטיקה ; הוראת הביולוגיה בדגש על לימודי סביבההלימודים במסלול זה הינם לימודים במימון מלא ל-4 שנים לאלה המתקבלים לתוכנית המצויינות!

המסלול להכשרת מורים לבית הספר העל יסודי
מכללת אוהלו בקצרין מציעה מסלול להכשרת מורים לכתות ז' -י'. המסלול, אשר מכין את הסטודנטים להתמודדות עם תלמידים מתבגרים עם כל האתגרים הטמונים בכך, מתמקד בהקניית ידע וכלים מקצועיים ומשלב לימודי פסיכולוגיה וסוציולוגיה של המתבגר לצד תחומי הדעת המגוונים של החינוך ותחומי ההתמחות השונים.

החוגים במסלול לבית הספר העל יסודי, לבחירתכם:
1. הוראת הביולוגיה בדגש לימודי סביבה
2. הוראת מתמטיקה - מסלול חדש*

המסלול להכשרת מורים לבית הספר העל יסודי - הוראת הביולוגיה בדגש לימודי הסביבה
חוג זה הינו בסיס להבנה והשתלבות בהתפתחויות העתידיות בתחומי הבריאות, הרפואה, הביוטכנולוגיה, החקלאות, איכות סביבה, מיחזור ואנרגיות מתחדשות. הלימודים מותאמים למודעות הגוברת והולכת לחשיבות תכנון ופיתוח בר קיימא בארץ ובעולם. החוג משלב את מיטב המרצים והחוקרים מהצפון ושם לו למטרה להפוך את הסטודנטים למורים בבית הספר העל-יסודי אשר יובילו את דור העתיד של ישראל, זה שיהיה אחראי להשלמת התהליך של שיקום ושימור סביבה טבעית נקיה ובריאה.

המסלול להכשרת מורים לבית הספר העל יסודי -  הוראת מתמטיקה - מסלול חדש*  
התכנית בחוג זה מציעה תואר ראשון במתמטיקה ובהוראת המתמטיקה, אשר יעסוק ב: היכרות עם יסודות המתמטיקה המודרנית והיבטים פסיכולוגיים חברתיים וקוגניטיביים של  למידה במתמטיקה. במסגרת לימודיו יכיר  הסטודנט את המודל המתמטי ככלי לתיאור וניתוח בבעיות מדעיות וניתוח כמותי כמרכיב יסודי חיוני של החשיבה הביקורתית. לצד הללו נשלב עיסוק בבעיות פילוסופיות עם חווית המתמטיקה כמשחק ושעשוע מהנה ומאתגר. במהלך לימודיו ייחשף הסטודנט למשמעויות הרבות שיש למחשב ככלי לביצוע חישובים, ניתוח נתונים תיאורי והיסקי, בניית הדמיות לצורך חיזוי, המחשת רעיונות מתמטיים, וככלי לפיתוח עבודת צוות.

הלימודים במסלול מורים לביה"ס העל יסודי מתקיימים במתכונת של חד חוג
*הענקת התואר מותנית באישור המל"ג.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.