קורס ניהול השיווק - המי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) - תכני לימוד:
תפקיד השיווק בעידן הרביעי ותרומתו לפיתוח האסטרטגיה העסקית ; אסטרטגיה שיווקית-התפתחות ומגמות ; מגמות שוק בהווה ובעתיד ; התנהגות צרכנים בעידן של שיווק ; פילוח צרכנים אפקטיבי מעוגן במודלים פסיכולוגיים ; תפקיד המותג בשווקים שונים ; נכסיות המותג-מה עושה מותג חזק,מה מחליש אותו ; אסטרטגיה תקשורתית מנצחת בעידן השלישי והרביעי; תמהיל השיווק בעידן האינטרנט והסחר אלקטרוני ; תהליכי עבודה יעילים ואפקטיביים מול משרד פרסם ויח"צ ; מחקר שוק אפקטיבי ככלי תומך החלטות ; ניהול ושימור לקוחות בעידן הצרכן התזזיתי ; ניהול מו"מ מול ספקים שונים במערך השיווק; ערוצי שיווק ומכירה ; הגשת פרויקט מלווה.
קורס ניהול השיווק - המי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) - היקף הקורס:
הקורס כולל 80 שעות אקדמיות, 16 מפגשים וכולל כיבוד וארוחה קלה.
קורס ניהול השיווק - המי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) - קהל היעד:
הקורס מיועד למנהלי שיווק, מנהלי תחומים ומותג בשוק מוצרי צריכה, שירותים, תקשורת הייטק, יזמים.
קורס ניהול השיווק - המי"ל (מבית המרכז הישראלי לניהול) - תעודת גמר:
למסיימי הקורס תוענק תעודה מטעם ביה"ס למנהלים של המי"ל.