ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

ביה"ס לתיירות אתגרית x-cool

קורס מדריכי טיולים למערכת החינוך

קורס מדריכי טיולים למערכת החינוך של X-COOL - ביה"ס לתיירות אתגרית מעניק ידע מקצועי נרחב לצד כלים מעשיים מתקדמים, ומאפשר להשתלב במגוון רחב של מקומות תעסוקה.*הקורס הינו באישור משרד החינוך

קורס מדריכי טיולים למערכת החינוך - X-COOL - ביה"ס לתיירות אתגרית
הדרכת טיולים במערכת החינוך היא תחום עיסוק מרתק, אשר מקנה את הזכות לחנך לאהבת הארץ, העם והמדינה. כיום ישנו ביקוש רב לאנשי מקצוע איכותיים, אשר ידעו לתכנן ולהדריך טיולים, הן במסגרת החינוך הפורמאלי והן במסגרת החינוך הבלתי פורמאלי. דגש מרכזי נוסף של הלימודים הוא יישום בשטח של תוכניות הלימוד, תוך התמקדות על ערכים חברתיים וחינוכיים.

קהל היעד - קורס מדריכי טיולים למערכת החינוך
כל מי שמבקש לעסוק במקצוע ייחודי ובלתי שגרתי, ובכלל זה חובבי ידיעת הארץ, פעילויות שטח וטיולים. עדיפות תינתן לבעלי ניסיון בהדרכה, דוגמת מורים ואנשי מערכת החינוך או מורים בשבתון.

קורס מדריכי טיולים למערכת החינוך - משך הלימודים
זמן ההכשרה הנדרש הוא 40 ימי לימוד, ונוסף על כך 20 ימי סיור.

קורס מדריכי טיולים למערכת החינוך - נושאי הלימוד
תוכנית הלימודים מרתקת ומגוונת, וכוללת קשת רחבה של נושאים. ביטחון ובטיחות בטיולים בהתאם לכללי חוזר מנכ"ל של משרד החינוך, ארכיאולוגיה, גיאוגרפיה, חי וצומח, מתודיקה של הדרכת ילדים ונוער, היסטוריה, קורס עזרה ראשונה, גיאולוגיה, פולקלור, דתות ואקולוגיה הם רק חלק מנושאי הלימוד.

אפשרויות תעסוקה - קורס מדריכי טיולים למערכת החינוך
בוגרי הקורס יכולים להשתלב במערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית, וכן בחברות טיולים פרטיות, גופים ציבוריים, החברה להגנת הטבע, ועוד.

קורס מדריכי טיולים למערכת החינוך - תעודת סיום
מי שסיים את הקורס ועמד בהצלחה בכל הדרישות, זכאי לתעודת "מדריך טיולים במערכת החינוך" מטעם משרד החינוך עם התמחות בשני אזורי הדרכה.

ייעוץ לימודים חינם!
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.