קורס פרסום

ללמוד פרסום במוסדות המובילים

קורס פרסום
בעולם העסקי, בו מתחרים מותגים דומים רבים על תשומת ליבנו, יש חשיבות רבה לפרסום איכותי, אשר לעיתים מהווה את הגורם המכריע בהצלחתו של העסק. חשיבות הפרסום המוצלח אף עולה בימינו, עקב ריבוי המידע ושלל המסרים אליהם אנו חשופים כמעט מידי דקה, שכן מכל עבר מסרים פרסומיים מנסים לשבות את ליבנו ולהשפיע עלינו. לאור ריבוי המסרים, נדרשת השקעה רבה בפרסום איכותי, כזה אשר יצליח להתבלט מעל השאר, להיחרט בזיכרון, ובאמת להשפיע על קהל המטרה.

פרסום מוצלח, הזוכה לחשיפה רבה (ומדויקת לקהל המטרה), משפיע על קהל היעד, מגביר את המכירות ויוצר תדמית חיובית למוצר/ שירות, הוא משאת נפשו של כל ארגון, ועל כן הדרישה בשוק העבודה לאנשי פרסום ושיווק איכותיים, מקצועיים ומיומנים היא רבה. אז אם גם אתם רוצים להשתלב בתחום זה – בואו לקרוא על הלימודים בקורס פרסום.
ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.

מידע כללי

חשיבותו הרבה של הפרסום, אפשרויות התעסוקה המגוונות בתחום, היצירתיות שדורש התחום, האווירה הדינאמית והתוססות ברוב מקומות העבודה בתחום והסיפוק הרב הנלווה לעבודה זו, הופכים את תחום הפרסום לנחשק למדיי, ורבים מבקשים להשתלב בו.

בעמוד זה תוכלו לקרוא מידע על אפשרויות הלימודים בתחום- הלימודים שיעזרו לכם להשתלב בעבודות בעולם המרתק, התוסס והסוער של הפרסום.

לימודים אלו, הנמשכים, בדרך כלל, חודשים ספורים בלבד, מהווים חוויה מפתחת ומהנה בפני עצמה, אולם הם גם ידאגו להכשיר אתכם במיטב הידע, הכלים והמיומנויות הדרושים על מנת להתברג בעבודות בתחום, ולהתחיל בקריירה מפוארת ונחשקת.

קהל יעד

הלימודים בקורס פרסום מיועדים לכל המעוניינים להשתלב בעבודות בתחומי הפרסום והשיווק, כמו גם למעוניינים בהעמקת היכרותם עם התחום לצורך העשרה אישית.

לימודי פרסום מתאימים במיוחד לעובדים בתחומי השיווק והפרסום המעוניינים בקידום מקצועי – קופירייטרים, תקציבאים, אנשי מכירות וכד', כמו גם לאנשי יחסי ציבור, מעצבים גרפיים ועובדים מתחום התקשורת.

כן מתאימים הלימודים למנהלים ובעלי עסקים פרטיים, המעוניינים להכיר את התחום לצורך ניהול נכון יותר ולצורך יצירת רווחיות רבה יותר מעסקיהם.

תנאי קבלה

ודאי תשמחו לדעת כי חלק ניכר מהקורסים להכשרת פרסומאים פתוחים בפני הקהל הרחב, ואין הם מציבים בפני המעוניינים ללמוד כל תנאי קבלה.

קורסים אחרים בתחום דורשים מהמועמדים להיות בעלי תעודת בגרות (או בוגרי 12 שנות לימוד) ולעיתים אף נדרשים המועמדים לעבור ראיון אישי, כמו גם מבחנים ייעודיים שונים (כמבחן יצירתיות, לדוגמא), הבודקים את מידת התאמתם ללימודים ולעיסוק בתחום.

משך לימודים

משך הלימודים בקורס פרסום משתנה בהתאם לעומק ההכשרה הניתנת לתלמידים.

בדרך כלל כוללים לימודי פרסום בין 100 ל-200 שעות לימוד אקדמיות, והם נמשכים בין ארבעה חודשים לשנה, בהתאם למתכונת בה נערכים הלימודים: כמות המפגשים השבועית (בדרך כלל מפגש אחד או שניים לשבוע) ואורכו של כל מפגש (לרב בסביבות ה-4 שעות אקדמיות).

אם אתם רוצים להירשם ללימודים מרתקים אלו, אך חושבים כי עקב סדר יומכם המלא בעבודה ו/ או לימודים לא תוכלו לעשות זאת, יש לנו חדשות טובות עבורכם! חלק ניכר מהקורסים בתחום נלמדים בשעות אחר הצהריים והערב, כך שגם סטודנטים ואנשים עובדים יכולים ליהנות מהשתלבות בלימודים המרתקים, ללא צורך לפספס ולו יום עבודה או לימודים אחד.

נושאי לימוד

קורס פרסום כולל מגוון נרחב של נושאי לימוד מרתקים, כמו גם שלל תרגולים והתנסויות מעשיות בתחום, הדואגות לצייד את הבוגרים לא רק בידע עיוני ותיאורטי מעודכן, אלא גם בשלל מיומנויות וכלים מעשיים הדרושים לפרסומאי האיכותי.

בד"כ כוללים לימודי פרסום את הנושאים הבאים: מבוא ועקרונות בפרסום, אמצעי התקשורת השונים, כתיבה עיתונאית וכתיבה יוצרת, עיתונות, מבוא ועקרונות בפרסום, הגדרת הפרסום, זיהוי קהלי מטרה, המוטיבציה המניעה צרכנים לרכישת מוצרים, שלבים בחשיפה לפרסום, קביעת מטרות ויעדים לתכניות הפרסום , יידוע קהל היעד, שכנוע קהל היעד וטכניקות שכנוע , קביעת המסר הפרסומי, בחירת ערוצי תקשורת, תקשורת בינאישית ותקשורת המונים.

כן כוללים הלימודים את התכנים הבאים: הקצאת תקציבי פרסום, קריאייטיב פרסומי, זהות תאגידית, קביעת תמהיל פרסום, מדידת הצלחת מסע פרסום, רייטינג, מחקרי שוק, קמפיין שיווק וקמפיין פרסום, קידום מכירות, מיצוב, גיבוש אסטרטגיה פרסומית, תכנון עלות שיווקית ושימוש בכלים שונים של פרסום, הכנת סרטון פרסומת, פיתוח חשיבה יצירתית, ועוד מגוון נושאי לימוד מרתקים.

תעודה

בוגרי קורס פרסום, אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות הלימודים, יהיו זכאים לתעודת גמר מטעם המוסד בו השלימו את לימודיהם.

אפשרויות תעסוקה

עם סיום הלימודים בקורס פרסום יוכלו הבוגרים להשתלב במגוון עבודות ותפקידים מרתקים ומאתגרים בעולמות השיווק והפרסום – כאנשי קריאטייב, קופירייטרים, תקציבאים, ארט דירקטורים וכיו"ב.

כן יוכלו הבוגרים להשתמש בידע ובכלים הרבים אותם הם למדו במהלך הקורס, לצורך העלאת הרווחיות של העסק בבעלותם או של הארגון בו הם עובדים.

סיכום

לסיכום, אם אתם מחפשים עבודה מרתקת ומאתגרת, המשלבת יצירתיות עם פרקטיות, ואפשרות לפיתוח קריירה ענפה, רווחית ומלאת סיפוק – לימודי פרסום מיועדים עבורכם. לימודים אלו יקנו לכם, תוך זמן קצר יחסית (לרוב תוך חודשים ספורים בלבד), את מיטב הידע, המיומנויות והכלים הדרושים על מנת להשתלב במגוון תפקידים בעולמות התוססים והדינאמיים של תחומי השיווק והפרסום.
איפה אפשר ללמוד קורס פרסום?
אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
קורס פרסום
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?