הלימודים בקורס קידום אתרים מיועדים למעוניינים להתחיל לעסוק בתחום צומח ומבוקש זה, כמו גם לאנשי שיווק ופרסום המעוניינים להתמחות בתחום, ומנהלי אתרים ועורכי תוכן המעוניינים לשפר את איכות עבודתם.
מנהלים ובעלי עסקים, המעוניינים להגדיל את חשיפת אתר האינטרנט של העסק שלהם יכולים אף הם להיתרם המון על ידי לימודים מרתקים וחשובים אלו.
אם אתם מתעניינים בלימודי SEO, אולי תגלו עניין גם ב
קורס שיווק באינטרנט, קורס Webmaster, קורס ניהול במדיה חברתית, קורס כתיבת תוכן שיווקי, וקורסים נוספים מתחומי המחשוב או השיווק.
בעוד חלק מהמכללות כמעט ואינן מציבות תנאי קבלה למעוניינים להשתלב בלימודי קידום אתרים – פרט לשליטה בסיסית באנגלית ויכולת שימוש בסיסית במחשב ובאינטרנט, מכללות אחרות דורשות מהמועמדים אנגלית ברמה גבוהה ולעבור ריאיון אישי. מכללות אחדות אף דורשות מהמועמדים להיות בעלי היכרות עם
HTML.
משך הלימודים בקורס SEO וקידום אתרים משתנה בהתאם לעומקם והיקפם של הלימודים – שכן בעוד חלק מהקורסים בתחום מתרכזים ב-SEO בלבד, קורסים אחרים מקדישים חלק ניכר מהלימודים גם לתחומים קרובים נוספים – דוגמת שיווק ופרסום באינטרנט או ניהול ברשתות חברתיות (כפייסבוק ו
לינקדאין) לדוגמא.
הקורסים הקצרים בתחום כוללים כ-150 עד 200 שעות לימוד אקדמיות לערך, ואילו הקורסים המעמיקים והמקיפים בתחום כוללים, בדרך כלל, בין 250 ל-300 שעות לימוד. בדרך כלל נמשכים הקורסים בתחום מספר חודשים (בין שלושה לתשעה חודשים, בד"כ), בהתאם למספר שעות הלימוד הכולל ומתכונת הלימודים – קרי, מספר המפגשים השבועיים ואורכו של כל מפגש.
אם אתם מעוניינים ליהנות מלימודים מעשירים אלו, אך חוששים כי סדר יומכם העמוס יקשה עליכם להשתלב בקורס, יש לנו חדשות טובות עבורכם: מכללות רבות בתחום מציעות אפשרות ל
לימודים בשעות הערב ואחר הצהריים ובימי שישי בבוקר, במטרה להקל על אנשים עובדים (ואנשים עסוקים אחרים) להשתלב בנוחות בלימודים מרתקים אלו.
תכנית הלימודים בקורס קידום אתרים דואגת להכשיר את בוגריה במיטב הידע, הכלים והמיומנויות בתחום, וזאת על ידי לימודים המשלבים בין הקניית ידע עיוני ותיאורטי רב לבין שלל תרגולים והתנסויות מעשיות.
חלק מהקורסים בתחום אינם מתמקדים רק בלימודי SEO, אלא כוללים גם נגיעה בנושאים קרובים נוספים – ניהול ברשתות חברתיות, שיווק ופרסום באינטרנט, כתיבת ועריכת תוכן וכדומה.
לעיתים קרובות כוללים לימודי קידום אתרים את התכנים הבאים: מבנה האינטרנט, קידום אורני וקידום ממומן בגוגל, גוגל אנליטיקס Google Analytics, גוגל אדוורדס Google AdWords, אופטימיזציה למנועי חיפוש, מילות מפתח, העכבישים של גוגל, מנועי חיפוש נוספים, תוכן, קישורים, אופטימיזציית מבנה, חוויית משתמש, קידום אתרים בסלולר, קידום אתרים ברשתות חברתיות, יצירת באז, מפת האתר, שיתופי פעולה ועוד שלל נושאי לימוד מרתקים.
בוגרי קורס קידום אתרים, אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות הלימודים, יהיו זכאים לתעודת גמר מטעם המוסד בו השלימו את לימודיהם.
בוגרי קורס SEO יכולים להשתלב במגוון העבודות בתחום – כשכירים או כעצמאיים. כן יכולים הבוגרים להשתמש בכישורים אותם רכשו בקורס על מנת לקדם את אתרי עסקיהם.