גורדון המכללה האקדמית לחינוך

לימודי תואר שני M.Ed בחינוך

גורדון, המכללה האקדמית לחינוך בחיפה מציעה שלושה מסלולי לימודים יחודיים לתואר שני .M.Ed בתחומי הוראה ולמידה המתאימות לבעלי תואר אקדמי ותעודת הוראה: הוראה ולמידה: פיתוח סגל לתפקידי הדרכה ;  ניהול וארגון מערכות חינוך ; חינוך משלב.

ייעוץ לימודים חינם
מלא/י פרטיך ויועץ לימודים יחזור אליך בהקדם.
 מסכים לתנאי השימוש.
גולש יקר, לנוחותך: קורסים נוספים

תואר שני במכללת גורדון במגוון מסלולים:
הוראה ולמידה: פיתוח סגל לתפקידי הדרכה
1. למורים: תכנית המיועדת למורים בעלי תואר ראשון, שרכשו ניסיון בעבודה חינוכית ורוצים לעסוק בהנחיית צוותי הוראה והדרכת מורים. מטרת הלימודים היא הרחבה והעמקת הידע וההבנה בתהליכי הוראה ולמידה באמצעות לימודים אקדמיים מתקדמים, שיאפשרו קידום מקצועי. תכנית הלימודים תסייע למשתתפיה לפתח תובנות עשירות ומורכבות יותר על עבודתם החינוכית היום-יומית ותכשיר אותם לתפקד כסוכני שינוי. מצופה שבוגרי התכנית ישפיעו על התרבות הבית ספרית וישתלבו במערכת החינוך בתפקידי הדרכה והנחיה.
2. לגננות: נתיב מיוחד בתכנית מיועד לגננות ולאנשי חינוך בגיל הרך בעלי תואר ראשון, שרכשו ניסיון בעבודה חינוכית ומעוניינים לעסוק בהדרכת גננות ובהנחיית צוותי עבודה בגיל הרך. במסגרת התכנית ילמדו הגננות מספר קורסים ייעודיים וייחודיים לגיל הרך.

ניהול וארגון מערכות חינוך
1. למורים ולגננות: תכנית זו מיועדת למורים ולגננות בעלי תואר ראשון, המתעתדים לשמש כמנהיגים בית ספריים או כבעלי תפקיד ניהולי במערכות חינוך. התכנית מקנה הכשרה אקדמית ברמת תואר שני ותפתח יכולת להנהגה ולניהול של בתי ספר וארגוני חינוך אפקטיביים, הפועלים בסביבה מתפתחת ומשתנה. תהליכי ההוראה יתמקדו בפיתוח יכולת מנהיגותית, ידע פדגוגי וכישורי ניהול וארגון. תכנית הלימודים משלבת בין גישה עיונית - מחקרית עדכנית לבין גישה יישומית מעשית ומעניקה למשתתפים כלים ומיומנויות בקבלת החלטות ובהובלת שינויים.
2. השלמות לבעלי תואר שני שאינו במינהל החינוך: תכנית המקנה הכשרה אקדמית לבעלי תואר שני שאינו מתחום ניהול וארגון מערכות חינוך. התכנית מיועדת למעוניינים לגשת למכרזי ניהול ולתכנית הכשרת מנהלים של מכון "אבני ראשה" במטרה לשמש מנהיגים בית ספריים ולפתח רכיבים חיוניים לתפקודם היעיל במהלך עבודתם. 

חינוך משלב*
תמורות חברתיות, פילוסופיות וערכיות קידמו את רעיון שילובם של תלמידים ממגוון שונויות, ובכללם תלמידים מקבוצות אתניות שונות, ממגזרים שונים או בעלי צרכים מיוחדים בכיתה הרגילה. שילובם של תלמידים אלה יצר מציאות חינוכית המקשה על מחנכים, ללא הכשרה מתאימה, לתפקד בכיתותיהם. לאור הקשיים הללו עולה צורך להכשרת מורים מומחים לשילוב, מתוך אמונה שעל כל מורה החובה ללמד כל אחד וכל יחיד.

תנאי קבלה:
-
בעלי תואר ראשון (.B.Ed, .B.A או .B.Sc) ממוסד אקדמי מוכר
- ציון ממוצע 80 לפחות בתואר ראשון
- לתכנית ההשלמות לניהול וארגון מערכות חינוך - ציון ממוצע 75 לפחות בתואר השני
- תעודת הוראה
- ניסיון של שלוש שנים לפחות בהוראה
- סיום בהצלחה של קורס "אנגלית מתקדמים 2" בלימודי התואר הראשון
- עמידה בריאיון קבלה**
- בתכנית "ניהול וארגון מערכות חינוך", תינתן עדיפות בקבלה לבעלי ניסיון ארגוני מוכח כגון: רכז שכבה, רכז נושא וכו').

* ניתן אישור המל"ג לפתיחת התכנית
** לריאיון קבלה יזומנו רק מועמדים שיעבירו את כל המסמכים הנדרשים ויימצאו מתאימים ללימודי תואר שני עפ"י שיקולי ביה"ס ללימודים מתקדמים.

אודות - תנאי שימוש - צור קשר - מפת אתר
שירות אישי חינם
גורדון המכללה האקדמית לחינוך
סגור חלון
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך עם כל התשובות?